FC Twente Nieuws topic

De Groene Scout

Well-known member
Waarin zit de spanning hem precies?

Die is er niet, wilde even aangeven dat de media er probeert een smeu?g verhaaltje van te maken.
Het onafhankelijk onderzoek is afgerond en de organisatie en structuur van de club doorgelicht. Dat zal dus inderdaad wel anders moeten en als Twente dat doet zal de gemeente komen met de garantstelling van 32 miljoen. Dat laatste doet de gemeente uiteraard alleen als het de licentie behoudt. De KNVB heeft het rapport ook bestudeerd en zal het wel akkoord vinden. Dan is het cirkeltje weer rond en kunnen we vrolijk verder. O ja, nog wel weer even 3 punten aftrek.

Morgen wordt dit in een persconferentie aan de buitenwereld bekend gemaakt, maar dan weten jullie het vast.
 

leo1949

Well-known member
Zonde dat er zo'n hoop dingen verkeerd zijn gegaan bij jullie.
Ik hoop wel dat Twente dit gaat overleven.
 

Pascallovic

Well-known member
Zozo 13 pagina's incluis voorblad, inhoudsopgave, voorgekookte opdracht en samenvatting over misschien wel het grootste schandaal in het historie van het Nederlands voetbal. Grondig onderzoek is dat. Daar hebben ze dus uitstel voor nodig gehad om 8 pagina's inhoud te produceren.
 

de waan

Well-known member
Waarom wordt het Tadic-verhaal eigenlijk niet afzonderlijk beoordeeld? Dat vind ik eigenlijk nog ernstiger dan het Doyen-gedoe.

Overigens zit FC Twente inmiddels sinds november 2013 in Categorie I. Dat betekent dat ze, als ik het goed heb, nog maar twee kansen hebben om uit categorie I te komen om de licentie te behouden.
 

Joost

Well-known member
Echt een flinterdun rapportje dat geen enkel nieuws brengt.

Dat iedereen die gelinkt is aan de financiele malversaties weggestuurd moet worden had ook in 5 minuten bedacht kunnen worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom wordt het Tadic-verhaal eigenlijk niet afzonderlijk beoordeeld? Dat vind ik eigenlijk nog ernstiger dan het Doyen-gedoe.

Overigens zit FC Twente inmiddels sinds november 2013 in Categorie I. Dat betekent dat ze, als ik het goed heb, nog maar twee kansen hebben om uit categorie I te komen om de licentie te behouden.
Zozo Merry Janson op VI.nl;)
 

de waan

Well-known member
Ik ga aangifte doen wegens plagiaat.

Ja, Merry Janson, ik weet dat je dit leest. Ik ga je kapot procederen!!!

Zo.

EDIT: Als je profielfoto je echte foto is kunnen we het misschien ook anders oplossen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
cIax6oq.png


Ben ik nou gek als ik dat raar vind?
 

Pascallovic

Well-known member
cIax6oq.png


Ben ik nou gek als ik dat raar vind?
Tsja het rapport ziet eruit alsof het in een paar uur in elkaar is gezet naar aanleiding van wat krantenknipsels, dan kan er wel eens iets inconsequents insluipen. Ben benieuwd hoeveel dit 'vodje' gekost heeft, want qua niveau is het echt heel simplistisch middelbare schoolwerk. Een profielwerkstuk meer is het niet.
 

Maasveld

Well-known member
Zozo 13 pagina's incluis voorblad, inhoudsopgave, voorgekookte opdracht en samenvatting over misschien wel het grootste schandaal in het historie van het Nederlands voetbal. Grondig onderzoek is dat. Daar hebben ze dus uitstel voor nodig gehad om 8 pagina's inhoud te produceren.
Geen bijlagen?
 

Mommiej

Well-known member
Staat in dat als die mag blijven van nieuwe directie en rvc het dan geen rol meer mag zijn die met de financien of met de knvb te maken heeft. Kortom baan als concierge kan er nog wel af voor Vd Belt
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Maar wanneer komt nu de uitspraak van de KNVB over of FC Twente nog in aanmerking komt voor een proflicentie komend seizoen en - indien dat het geval is - met hoeveel minpunten FC Twente ervan af komt?
 

de waan

Well-known member
Voor 1 mei moeten alle aanbevelingen zijn doorgevoerd. Maar dat is volgens mij niet zo ingewikkeld, want dat is dus alleen een paar mensen eruit gooien en nieuwe benoemen. Verder is het de vraag of het Tadic-gedoe nog een financieel staartje krijgt en zit Twente ondertussen al 2,5 jaar in categorie 1. Dus ook dat zal snel moeten verbeteren.
 
Bovenaan