FC Twente Nieuws topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Fortuna krijgt deze week 25000 euro aan boete voor het niet nakomen van afspraken. Maar da's natuurlijk maar een klein clubje... lekker makkelijk
 

De Groene Scout

Well-known member
KNVB weet het gewoon zelf ook niet. Ze moeten wel stevig optreden, maar vinden de gevolgen lastig. Wordt gewoon over het seizoen heen getild.
 

Pascallovic

Well-known member
KNVB weet het gewoon zelf ook niet. Ze moeten wel stevig optreden, maar vinden de gevolgen lastig. Wordt gewoon over het seizoen heen getild.
Ze gaan niet stevig optreden. Die onderzoeken zijn een wassen neus, want ze hoeven alleen te laten zien dat wat gebeurd is, niet meer zal gebeuren. Ik heb er alle vertrouwen in dat FC Twente daar wel doorheen gaat komen. Dan blijft er alleen een puntenstraf over van de tuchtcommissie. Die zal echt niet dusdanig van invloed zijn dat ze daardoor het competitieverloop qua degradatie of play-offs gaan be?nvloeden. Ze gaan er echt mee wegkomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij een juiste inschatting. Misschien nog een boete erbij van 45.000 euro.
 

De Groene Scout

Well-known member
Gisteren weer een keertje naar FC Twente geweest en dan vang je de gelatenheid bij de echte supporters ook wel op. Die hebben het echt over 3 jaar overleven en pas dan weer vooruit kijken. Is natuurlijk ook zo. De komende 3 jaar voetbal je voor 'jan met de korte achternaam' mee. Een droom is er niet (Europa mag je immers niet in). Je kunt dus wel blij zijn met een overwinning of zoals nu een fraaie serie, maar daar heb je verder niets aan. Je bent te goed voor degradatie en hebt verder niets om naar uit te kijken. Is eigenlijk niet prettig om een echte fan te zijn die wekelijks de weg naar het stadion moet maken.
Gelukkig ben ik volger op afstand en ga ik de komende tijd weer gewoon potjes voetbal kijken op de amateurvelden, maar ik heb wel te doen met 'de echten'.
 

Joost

Well-known member
Gisteren weer een keertje naar FC Twente geweest en dan vang je de gelatenheid bij de echte supporters ook wel op. Die hebben het echt over 3 jaar overleven en pas dan weer vooruit kijken. Is natuurlijk ook zo. De komende 3 jaar voetbal je voor 'jan met de korte achternaam' mee. Een droom is er niet (Europa mag je immers niet in). Je kunt dus wel blij zijn met een overwinning of zoals nu een fraaie serie, maar daar heb je verder niets aan. Je bent te goed voor degradatie en hebt verder niets om naar uit te kijken. Is eigenlijk niet prettig om een echte fan te zijn die wekelijks de weg naar het stadion moet maken.
Gelukkig ben ik volger op afstand en ga ik de komende tijd weer gewoon potjes voetbal kijken op de amateurvelden, maar ik heb wel te doen met 'de echten'.

Ben je nu die belachelijke straf aan het goedpraten?
 

ALenstra

Well-known member
Diezelfde fans hadden er geen problemen mee toen Joop met behulp van een dubieus bedrijf spelers kocht op de pof.
 
Bovenaan