FC Twente Nieuws topic

Methone

New member
Het gerucht gaat dat Dik Wessels 35 miljoen in de club wil pompen, maar dan moeten de RvC en de gehele technische staf vertrekken.
 

SanMark.

Well-known member
Het gerucht gaat dat Dik Wessels 35 miljoen in de club wil pompen, maar dan moeten de RvC en de gehele technische staf vertrekken.

Nou dat zou toch mooi zijn.

Dan kun je het helemaal vergelijken met Feyenoord alleen wel met een titel en nieuw stadion.
 

de waan

Well-known member
En dat is inmiddels door Dik Wessels ook al weer naar het rijk der fabelen verwezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die zag ik ook voorbij komen. Heeft Joop voor hem geregeld.
 

De Groene Scout

Well-known member
De harde kern wil de trainers met harde hand wegjagen.

Gaat om een groepje leeghoofden. Neemt niet weg dat ze wel gelijk hebben dat het financieel en voetbaltechnisch beter zou zijn de complete staf rond de selectie te vervangen.
Maar ja, die afkoopsommetjes h?.
 

Methone

New member
Van de clubs die in het verleden bij de top hoorde of een poging gedaan hebben om bij de top te horen waren AZ en Feyenoord er best snel weer bovenop, bij Vitesse duurde het zo'n 10 jaar. In het geval van Vitesse zou met een faillissement en een doorstart vanuit de hoofdklasse sneller terug geweest kunnen zijn. Wat zou bij Twente de beste oplossing zijn?
 

De Wolf

Well-known member
Ik zie het niet gebeuren dat Twente degradeert. Daar is de club gewoon te groot voor. Ik gok komende jaren een plek in de middenmoot met af en toe een uitschieter naar de Play offs
 

De Groene Scout

Well-known member
Hadden jullie dit briefje al gezien van diverse supportersclubs:

ENSCHEDE - Hoewel het eerder supportersverenigingen werd ontkend, is er toegegeven dat er inderdaad een bespreking is geweest over het eisen van het vertrek van de complete technische staf van FC Twente.

De brief van de supportersverenigingen waarin ze hun onvrede uitten, is dinsdagmorgen op de mat van FC Twente beland. Lees de brief hieronder.

Directie en RVC van FC Twente,

Wij zijn het zat! Wij eisen dat er afscheid genomen wordt van de volledige technische staf. Doelstellingen zijn niet behaald. Er is geen binding met het publiek. Het ontbreekt aan strijd, passie en discipline bij de spelers. We stellen de club in de gelegenheid om voor de eerstvolgende thuiswedstrijd, Twente- AZ, orde op zaken te stellen. Als er geen gehoor wordt gegeven aan onze eis zullen er acties volgen!


Supportersverenigingen:
Vak-P
Vriendenkring Goor Denekamp Borne Fanatics
Bagpipe Enschede
Tukkerclan Stranraer
Vjenne Rednex
Gouden Korenaren
FCT Riessen
SV Enter
Red Alert Delden
Den Ham
4Ever Red Weerselo
SVGT (Tubbergen)

Een dag later heeft een vertegenwoordiger van de supportersclubs ook nog even zelfstandig de trainer gebeld met het verzoek toch echt op te stappen. Het antwoord was kort en bondig van Alfred: 'ik ga niet weg'.
Er volgen dus acties.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Alsof Twente daar geld voor heeft. Als de supportersverenigingen dat zo graag willen zullen ze toch zelf met de pet rond moeten gaan.
 

inhethoekje

Active member
Benieuwd of die ouwe dame nu nog steeds ''Welkom in de hel van Enschede'' zingt.

Ze zong het enige jaren terug in een docu over het kampioenschap van Twente, gelet op haar leeftijd toen denk ik dat ze het boven zingt.

Leuk mens was dat.
 
Bovenaan