FC Twente Nieuws topic

Pascallovic

Well-known member
Volgens de fans waren de constructies met Doyen en dat opgezette bureau op Cyprus normaal om mee te blijven doen en was de rest jaloers op het succesvolle beleid en ditto resultaten van Joop. Pas toen het hele zooitje in elkaar donderde werd men kritisch op Joop. Daarvoor heb ik niemand gehoord, terwijl Doyen en Cyprus al bekend waren.
 

Jozsef

New member
Eehhh, toch wel een beetje dus?

Serieus, ik ken maar ??n fanatieke Twentefan maar die vond het wel allemaal waard. "Die schaal hebben er maar mooi staan."
 

de waan

Well-known member
Uitzonderingen zullen er altijd zijn, maar Joop en zijn old-boys maatjes worden over het algemeen toch behoorlijk uitgekotst.
 

Shayman

New member
Eehhh, toch wel een beetje dus?

Serieus, ik ken maar ??n fanatieke Twentefan maar die vond het wel allemaal waard. "Die schaal hebben er maar mooi staan."

Volgens mij werd Twente kampioen een jaar of 3-4 voordat Doyen in beeld kwam. Lijken me 2 losstaande zaken.
 

de waan

Well-known member
Ook dat. Het is pas na het kampioenschap allemaal compleet in de soep gelopen.

Dat maakt het eigenlijk alleen nog maar erger.
 

Bernardo

Well-known member
Zozo vanavond komen KNVB en Twente samen met een verklaring. Dat is wel duidelijk wat er gebeurd dus. KNVB is er weer ingetrapt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hah, zullen ze wel met totaal zinloze minpunten komen aanzetten. Stel je toch voor dat ze hiermee weg komen, dat kan toch niet?
 

Pascallovic

Well-known member
Er gaat helemaal niks gebeuren straks. Die commissie moest van de KNVB onderzoek doen en FC Twente mag tegen de conclusies alleen "ja amen" zeggen. Bij elke andere reactie zijn ze hun licentie kwijt. Dan laat de reactie van FC Twente zich wel raden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hmm, op Twitter staat dat 'het personeel van FC Twente morgen ingelicht wordt'.

Ook op het Twenteforum staat het nu.
 

de waan

Well-known member
Bericht komt van Tys Hallema, die een tijdje terug ook als eerste het verhaal van de Europese uitsluiting wist te melden.

Maar een bijeenkomst voor het personeel zegt verder ook niet al te veel natuurlijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Bericht komt van Tys Hallema, die een tijdje terug ook als eerste het verhaal van de Europese uitsluiting wist te melden.

Maar een bijeenkomst voor het personeel zegt verder ook niet al te veel natuurlijk.
Er zal vast iets in staan over de structuur waarmee de club bestuurd wordt en dat daar wijzigingen in moeten komen. Daar zal het personeel wel over worden ingelicht hoe ze die aanbevelingen willen invullen. Zou het vreemd vinden als ze geen bijeenkomst voor het personeel zouden organiseren.
 
Bovenaan