FC Twente Nieuws topic

De Groene Scout

Well-known member
Duidelijke uitleg, ik snap het wel.
We kunnen weer over tot de orde van de dag; voetballen.

Wordt tijd voor een fraaie aankoop lijkt mij.
 

Forza AZ

Well-known member
180.000 euro boete is alles wat ze krijgen is laatste bericht. Daarmee voor mij duidelijk dat HET COMPLETE NEDERLANDSE voetbal van bovenaf geregisseerd en dat alle wedstrijden VOORAF al bepaald zijn.
Slechts een kleine boete. Schandalig besluit.

Enige juiste zou nu zijn als alle andere 17 clubs weigeren de wedstrijden tegen Twente te spelen.
 

de waan

Well-known member
Ja, maar je kan toch niet tegelijk bij beide in beroep?
En hoe kan het dat een rechtbank (die de wet bewaakt) wordt overrulet door een beroepscommissie??

Twee verschillende dingen, dus dan kan wel.

Als Twente gelijk had gekregen had de beroepscommissie niet toch kunnen vasthouden aan de straf. Andersom schijnbaar wel.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het ergste is nog wel dat de verklaring de KNVB weer eens voor lul zet. Dat Twente blijkbaar een punt heeft, ondanks alles wat er gebeurd is.
 

Joost

Well-known member
Waarom komt een rechter met dezelfde schoonschip verklaring in de hand tot een volstrekt ander oordeel.

Het is een compleet raadsel. Zeker als je daar nog bij neemt dat Twente helemaal niet direct openheid van zaken heeft gegeven na de schoon-schip verklaring.

Helaas staat alleen de samenvatting van het vonnis online, hopelijk snel ook het volledige oordeel. Ik denk echt dat De Graafschap op z'n sloffen een proces wint.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wordt tijd dat FC Twente een schadeclaim indient bij alles en iedereen die een poging heeft gedaan de laatste maanden om de club kapot te maken.
Soort van 'smartengeld' zeg maar.
 
?

?uti

Guest
Duidelijke uitleg, ik snap het wel.
We kunnen weer over tot de orde van de dag; voetballen.

Wordt tijd voor een fraaie aankoop lijkt mij.

Flikker toch op zeg. Twente had gewoon compleet van het toneel moeten verdwijnen. Dat ze in de JL mochten gaan spelen was al zeer mild.
Willens en wetens de boel bedonderen waarmee ze ALLE clubs hebben gedupeerd....en dan met zo'n lachertje van een straf er vanaf komen.
 

Jef400

Well-known member
Belgische toestanden.

Hoop dat alle Eredivisieclubs de misgelopen inkomsten gaan vorderen bij Twente. Zijn die frauduleuze moffen toch failliet
 

Forza AZ

Well-known member
Dan zijn ze in 2017 voor de tweede keer landskampioen door 33 reglementaire overwinningen
Reglementaire overwinningen bestaan niet in de Nederlandse competitie. De andere clubs kunnen hooguit punten in mindering krijgen, maar als dat voor alle 17 evenveel is maakt dat niet uit voor de stand.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een in- en in belachelijk besluit. Fraude en bedriegen worden dus zeer mild bestraft. Ik ga echt hopen dat clubs als Heracles nu aankopen gaan doen voor tientallen miljoenen euro's, want met een beetje creatief boekhouden moet je dat kunnen financieren.
 
Bovenaan