FC Twente Nieuws topic

Ska P 187

Well-known member
Dan kan iedere club in het vervolg wijzen op de jurisprudentie in de zaak rondom FC Twente. Fraude en valsheid in geschrifte hebben vrij spel en het is dan ook niet meer nodig om openheid van zaken te geven. Worden we een leuk derdewereldland.

Misschien dat er dan weer eens een keertje op niveau gevoetbald gaat worden.
Hup Twente!
 

Pascallovic

Well-known member
Frauderen mag dus vanaf nu, zolang je maar aangeeft dat je failliet gaat bij het intrekken van je licentie. Het is dua niwt meer mogelijk om ooit nog een licentie in te trekken als iemand de boel oplicht.
 

Mommiej

Well-known member
180.000 euro boete is alles wat ze krijgen is laatste bericht. Daarmee voor mij duidelijk dat HET COMPLETE NEDERLANDSE voetbal van bovenaf geregisseerd en dat alle wedstrijden VOORAF al bepaald zijn.
 
?

?uti

Guest
'TWENTE BLIJFT IN DE EREDIVISIE'

Nee toch...

Als dat zo is dan is het een vrijbrief voor iedere club om de boel te bedonderen.
Dan heb ik mijn laatste minuut eredivisie voetbal gezien, boycotten die competitie.
 

JMD

Well-known member
Maar waarom oordeelt de beroepscommissie dan anders dan de rechter?

En die 180.000 euro straf is een lachertje.

Ben benieuwd wanneer de beroepszaak van De Graafschap dient...
 

JMD

Well-known member
FRaudeer gewoon even voor 20 miljoen, lap alle regels aan je laars, geef elke keer pas eerder gevraagde info pas als een journalist er achter komt, ga met schimmige 3e partijen in zee, heb een schuld van 60 miljoen.

Het kan allemaal, en je boete is slechts 180.000 euro...
Als er teveel vuurwerk is bij een Klassieker krijgt AJax of Feyenoord een boete van 50.000....

Lachwekkend.
 

Bernardo

Well-known member
Tientallen miljoenen frauderen en een boete krijgen van 180.000. De weg voor alle clubs in Nederland ligt open.
 
Bovenaan