FC Barcelona - el millor club del m?n

Batigoal

Well-known member
De clausule van Neymar is afgekocht. Echter niet rechtstreeks door PSG zelf. Technisch gezien zou dit dus niet de duurste transfer ooit worden, aangezien Neymar transfervrij overstapt.

Maasveld

Well-known member
Haal maar eens wat van die schuld af, een honderd of twee miljoen een geef de eigen jeugd een kans. Volgens seizoen Messi de deur uit en je bent schuldenvrij.
Dan maar een paar jaar wat minder prijzen, maar het zal wel niet.
Noem eens 1 reden waarom ze dat zouden doen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Griezmann schijnt de opvolger te moeten worden. Heeft een clausule van 200 miljoen in zijn contract staan.

Ska P 187

Well-known member
Noem eens 1 reden waarom ze dat zouden doen.

Schulden kosten geld en Camp nou moet ook grondig gerenoveerd worden. Hiervoor is geld nodig. Wanneer je beter in balans bent, is het makkelijker geld los te krijgen.
Maak je geen zorgen, dat zijn uiteindelijk ook gewoon nieuwe schulden, dus eigenlijk krijg je gewoon je zin samen met die andere zak hooi hier.

Janssen

Well-known member
Schulden kosten geld en Camp nou moet ook grondig gerenoveerd worden. Hiervoor is geld nodig. Wanneer je beter in balans bent, is het makkelijker geld los te krijgen.
Maak je geen zorgen, dat zijn uiteindelijk ook gewoon nieuwe schulden, dus eigenlijk krijg je gewoon je zin samen met die andere zak hooi hier.

Hahaa lul. Sinds wanneer ben jij zo'n hater

Batigoal

Well-known member
Dat zou echt ultiem kut zijn.

Ik heb al vanalles voorbij zien komen. Verratti + Pastore, Dybala, Carrasco...

Waarom zou de komst van Griezmann kut zijn? Vind ik uit het rijtje namen dat genoemd wordt na Dybala de beste optie eigenlijk. Demb?l?, Carrasco, Coutinho; meh.

Batigoal

Well-known member
Omdat die een clausule van 200 miljoen heeft.

Op die manier. Het is veel geld, ja.

Een eerste aankoop waar iets van het ontvangen geld naar toe gaat waarschijnlijk is I?igo Martinez van Real Sociedad. Spaanse verdediger, afwachten of hij het niveau aankan.

Xisco

Member
I?igo Martinez is wat mij betreft een prima aanwinst voor de verdediging en wordt al langere tijd met Bar?a in verband gebracht. Voor de aanval kan Valverde beter in de komende oefenwedstrijden kijken hoe de MSD functioneert, voordat er weer miljoenen een buitenlandse topper worden uitgegeven.

Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
En toch baal ik ervan hoor. De op 1 na beste speler ter wereld in dat lelijke PSG shirt.

Bovenaan