FC Barcelona - el millor club del m?n

Pascallovic

Well-known member
Xavi over de jeugdspelers die vertrokken zijn en hoe het vroeger ging:

https://twitter.com/DianaKristinne/status/885394767340871680
Misschien had ie 6 jaar terug niet meer dan 20 berichten de wereld in moeten slingeren over hoe Fabregas bij Barca hoorde, dat hij een transfer steunde en dat zijn vriend Fabregas er zoveel moeite mee had dat die transfersoap zolang duurde. Wellicht dat ie dan wel geloofwaardig was geweest met zijn uitspraken nu.
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Arsenal wilde 35 miljoen pond voor Bellerin. Uiteindelijk zag FCB er vanaf omdat hij niet fit zou zijn. Apart verhaal.
 

Xisco

Member
Jordi Masip gaat bij Real Valladolid spelen. Blijkbaar was het contract van de derde doelman ten einde, maar dat is langs me heen gegaan. Adri? Ortola zal nu vermoedelijk als back-up voor Ter Stegen en Cillesen gaan fungeren.
 
G

Gast

Guest
Staat tussen aanhalingstekens he de kop, dan mag je er altijd vanuit gaan dat het op basis van een andere bron is en dus geen eigen nieuws.

Krantjes in Spanje moeten ook verkocht worden, zeker in Madrid ;)
 

U.G.

Well-known member
Staat tussen aanhalingstekens he de kop, dan mag je er altijd vanuit gaan dat het op basis van een andere bron is en dus geen eigen nieuws.

Ik snap best dat het niet hun taak is om te verifi?ren, maar waarom publiceren ze het dan ?
 

Xisco

Member
Goed, het is nu officieel: Neymar heeft bij de clubleiding aangegeven weg te willen en de clubleiding heeft Neymar Sr en Jr gewezen op de 222 miljoen die betaald moet worden om het contract af te kopen.

Ik ben er klaar mee, laat hem die 222 miljoen maar betalen en daarna snel wegwezen. In het rijtje van de vier R'en komt hij niet, daarvoor is zijn rol in de clubhistorie te beperkt. Hij is eerder de Evaristo van de 21ste eeuw, die in de schaduw staat van de topscorer (Kocsis, Luis Su?rez II), de buitenlandse superster (Kubala, Messi) en de nationale crack (Luis Su?rez I, Iniesta) en zijn periode bij Bar?a afsluit met een controversi?le overstap (naar Real Madrid, de vermeende deal van in totaal een half miljard euro).
 

Xisco

Member
Bar?a heeft de eerste Cl?sico van het seizoen, een "vriendschappelijke" versie in Miami, overigens met 3-2 gewonnen. Het leverde de International Champions Cup op, al is het mij onduidelijk hoe dat toernooi opgezet is.
 

Janssen

Well-known member
Ben wel heel benieuwd wat er voor terugkomt. Alles minder dan de categorie Hazard, Coutinho, Dybala is te weinig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Barcelona - el millor club del m?n

Geld moet rollen. Je doet net alsof die 222 miljoen superveel is. Daar je 63 Rick van Drongelens voor.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ben wel heel benieuwd wat er voor terugkomt. Alles minder dan de categorie Hazard, Coutinho, Dybala is te weinig.

Barca schijnt Dybala en, zeer onwaarschijnlijk, Verrati (want die speelt bij PSG) te willen halen voor die centen.
 
Bovenaan