Ik kan wat gemist hebben maar wat bedoel je precies met miepen?
De bondsvoorzitter die meteen dreigde met stappen richting PSG vanwege het schenden van financial fairplay.
Oh, heb ik inderdaad niet gezien.
Volgens mij moet je vooral blij zijn dat je 220 miljoen kunt vangen. Prima toch.
Precies. Dat soort bedragen zijn vaak dusdanig hoog dat je een dergelijk bod ook wel zonder clausule zou accepteren. Dat ze dan direct weer 120 miljoen voor Coutinho zouden gaan aftikken is dan weer wat veel.
Misschien krijgen die clubs uit Spanje een boete als ze het saldo in de plus hebben staan ?
Oh, heb ik inderdaad niet gezien.
Volgens mij moet je vooral blij zijn dat je 220 miljoen kunt vangen. Prima toch.
:duim:Misschien krijgen die clubs uit Spanje een boete als ze het saldo in de plus hebben staan ?
Hoezo holt het niveau van VI achteruit? Ze hebben toch gewoon gelijk gehad?
Goed, het is nu officieel: Neymar heeft bij de clubleiding aangegeven weg te willen en de clubleiding heeft Neymar Sr en Jr gewezen op de 222 miljoen die betaald moet worden om het contract af te kopen.
Ik ben er klaar mee, laat hem die 222 miljoen maar betalen en daarna snel wegwezen. In het rijtje van de vier R'en komt hij niet, daarvoor is zijn rol in de clubhistorie te beperkt. Hij is eerder de Evaristo van de 21ste eeuw, die in de schaduw staat van de topscorer (Kocsis, Luis Su?rez II), de buitenlandse superster (Kubala, Messi) en de nationale crack (Luis Su?rez I, Iniesta) en zijn periode bij Bar?a afsluit met een controversi?le overstap (naar Real Madrid, de vermeende deal van in totaal een half miljard euro).