Janssen
Well-known member
Messi is toch nog wel beter dan Neymar?
Klopt.
Messi is toch nog wel beter dan Neymar?
Klopt.
Sinds ik niet meer aan de crack zit.
Haal maar eens wat van die schuld af, een honderd of twee miljoen een geef de eigen jeugd een kans. Volgens seizoen Messi de deur uit en je bent schuldenvrij.
Dan maar een paar jaar wat minder prijzen, maar het zal wel niet.
Zeg het dan meteen goed, Neymar is dus de op twee na beste.
Wat jij wil, ik vind van niet.
Ronaldo lijkt mij juist iemand die zo eager is om het maximale uit zijn carriere te willen halen en tot het laatst om de echte prijzen wil spelen.
En voor het geld hoeft hij het natuurlijk niet te doen, want hij zal nu al ongeveer op 35 tot 40 miljoen per jaar zitten.
Op interlandniveau ligt Neymar in ieder geval al ??n prijs voor op Messi.
DE Spelen of de Confed-Cup ?
Eerlijk, ff zonder dollen, ik vond Neymar het afgelopen seizoen veel constanter dan Messi. Je voelde zijn gemis gewoon heel erg. Na de winterstop heb ik Messi op Bernabeu na, in de wedstrijden waar hij had moeten 'staan', werkelijk niks zien betekenen.
Als we de Olympische Spelen ook meetellen ligt Neymar zelfs voor op jouw geliefde Ronaldo.
Tsja 33, dan kan hij gezien de huidige tendens samen met Mendes de rekenmachine erbij halen en nog pakken wat er te pakken valt.
Gaat lastig voor hem worden, omdat hij het enkel in een paar CL wedstrijden kan laten zien. Ik ga er vanuit dat ie het in de Ligue 1 wel uitstekend gaat doen, maar dat heeft een Zlatan of recent Cavani ook niet uit de schaduw van Messi en Ronaldo doen treden.Het zal komend(en) seizoen(en) blijken hoe goed Neymar daadwerkelijk is en of hij uit de schaduw van Messi en Ronaldo kan komen.