F1, IndyCar, Nascar Topic

De Groene Scout

Well-known member
Gewoon NL een laatste waarschuwing geven; wereldwijd. Nog 1x rotzooi door Nederlanders en Zandvoort gaat weer van de kalender af.
 

JMD

Well-known member
Weet niet hoe de wind staat, maar hier in Hillegom (hemelsbreed 15 km van het circuit) begint het lichtjes te regenen... :)
 

erka

Well-known member
Ik zit een beetje half te kijken op de NOS maar die commentator, die heeft vast ruzie gehad met zijn vrouw vannacht. Wat een chagrijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zit een beetje half te kijken op de NOS maar die commentator, die heeft vast ruzie gehad met zijn vrouw vannacht. Wat een chagrijn.
Wees blij dat je half kijkt. Als je oplet wist je dat die commentator vaak ook nog complete onzin meldt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Interessante race! Niet door inhaalacties, maar door de afwijkende strategie van Mercedes.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hadden ze bij Red Bull geen nieuwe set mediums meer? Dit lijkt mij een fout om nu naar hard te gaan, terwijl Mercedes op medium staat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oei, Red Bull gaat naar rood. Interessant, interessant! Hamilton aan de leiding.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pijnlijke middag voor Hamilton. Voor Verstappen was het beter geweest dat hij wel Leclerc voor was gebleven, maar ook vandaag loopt Verstappen weer uit.
 
Bovenaan