F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Verstappen stat nu 109 punten los op Leclerc en Perez. Moet op 113 punten staan om kampioen in Japan te worden. Vier races, vier snelste rondes en een sprintrace in Brazilië. Dat lijkt het meest realistische scenario. Singapore al kampioen worden dan moet Verstappen haast wel in Italië en Singapore winnen en Perez en Leclerc weer verder prutsen. Het lijkt dus Japan te gaan worden.
 

Batigoal

Well-known member
Verstappen stat nu 109 punten los op Leclerc en Perez. Moet op 113 punten staan om kampioen in Japan te worden. Vier races, vier snelste rondes en een sprintrace in Brazilië. Dat lijkt het meest realistische scenario. Singapore al kampioen worden dan moet Verstappen haast wel in Italië en Singapore winnen en Perez en Leclerc weer verder prutsen. Het lijkt dus Japan te gaan worden.
Poeh, Leclerc is dus nog steeds bijna wereldkampioen.
 

JMD

Well-known member
Als dit een safetycar wordt, gaat Hamilton hem winnen.
Nee, de safetycar redde Verstappen juist, als er geen SC was geweest had ik het nog moeten zien allemaal, dan was Verstappen - Hamilton tot het eind spannend geweest. Nu was het na de SC wel klaar om de winst.
 

JMD

Well-known member
Wees blij dat je half kijkt. Als je oplet wist je dat die commentator vaak ook nog complete onzin meldt.
Zo, die kraamde een partij onzin uit, niet te filmen. Na de eerste set pitstops (waarin hij het boordcommentaar van Perez als dat van Sainz zag en andersom, waarin hij de mededeling van de wedstrijdleiding over speeding door Zhou omzette in: 'zie je wel, ze zijn al met Perez-Sainz bezig') was ik klaar met het dramatische commentaar, ben naar Viaplay geswitcht...

Die Hans van Lozenoord (die het commentaar deed) doet normaal korte verslagen, dan is die best goed. Blijkt dus maar weer dat live verslag doen iets anders is dan een samenvatting van 5 minuten inspreken...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb het wel volgehouden. Een keer geen geklooi met een stream. Moet zeggen dat Viaplay dan idd een stuk beter is.
 

JMD

Well-known member
Ik heb het wel volgehouden. Een keer geen geklooi met een stream. Moet zeggen dat Viaplay dan idd een stuk beter is.
Nou ja, ik heb vooral Viaplay genomen voor de Premier League. Voor de F1 kan ik ook wel via streams kijken...
 

Mommiej

Well-known member
genoeg gridstraffen al bekend voordat FP1 begon:

Verstappen 5 plekken
Perez 10 plekken
Sainz achteraan starten
Hamilton achteraan starten
Tsunoda achteraan starten
Bottas achteraan starten
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaat dus weer dringen worden achteraan. Voor Verstappen alleen Leclerc en Russell die vooruit kunnen snellen.
 

JMD

Well-known member
genoeg gridstraffen al bekend voordat FP1 begon:

Verstappen 5 plekken
Perez 10 plekken
Sainz achteraan starten
Hamilton achteraan starten
Tsunoda achteraan starten
Bottas achteraan starten
Vreemd dat Verstappen moet. Die had expres gridstraf geaccepteerd in Spa om dit te voorkomen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wil hij ook maar enige kans maken op een zitje volgend jaar, dan zal hij Lattifi compleet naar huis moeten rijden. We gaan het zien.
 
Bovenaan