vandaag al wat aanvullingen gehad op de volledige lijst. Hiermee kan het zomaar zo zijn dat De Vries morgen al randje top-10 start.genoeg gridstraffen al bekend voordat FP1 begon:
Verstappen 5 plekken
Perez 10 plekken
Sainz achteraan starten
Hamilton achteraan starten
Tsunoda achteraan starten
Bottas achteraan starten
Ferrari en Leclerc lijken me weer hun strategie te verneuken. Die moet wel een hele lange stint rijden op de mediums.
Hmm, Leclerc heeft 19 ronden om 19 seconden dicht te rijden op zijn nieuwe softs ten opzichte van de oudere mediums van Verstappen. Interessant! Ik denk niet dat hij het gaat redden.
We gaan finishen onder de safetycar. Nyck de Vries op P9. Waanzinnig!
Punt was dat de safety car Russell, de nummer 3, oppakte, en men eerst moest wachten tot die (plus de rijders erachter) weer aansloot...Knap resultaat. Wel zonde zo’n einde. Beter de safetycar naar binnen en de achterliggers ertussen.
Punt was dat de safety car Russell, de nummer 3, oppakte, en men eerst moest wachten tot die (plus de rijders erachter) weer aansloot...
Vlag en wimpel.Wil hij ook maar enige kans maken op een zitje volgend jaar, dan zal hij Lattifi compleet naar huis moeten rijden. We gaan het zien.
Vlag en wimpel.
Kenmerk van een ongenaakbaar kampioen. Ik ken wat dat betreft maar één sporter die jarenlang mondiaal dominant was en ondanks dat overal geliefd was en dat is Roger Federer.Verstappen begint wel in wat landen uitermate populair te worden. Was al populair in Engeland en Brazilië en daar komt Italië bij.