F1, IndyCar, Nascar Topic

Mommiej

Well-known member
genoeg gridstraffen al bekend voordat FP1 begon:

Verstappen 5 plekken
Perez 10 plekken
Sainz achteraan starten
Hamilton achteraan starten
Tsunoda achteraan starten
Bottas achteraan starten
vandaag al wat aanvullingen gehad op de volledige lijst. Hiermee kan het zomaar zo zijn dat De Vries morgen al randje top-10 start.

Verstappen 5 plekken
Ocon 5 plekken
Perez 10 plekken
Schumacher 15 plekken
Magnussen 15 plekken
Sainz achteraan starten
Hamilton achteraan starten
Tsunoda achteraan starten
Bottas achteraan starten
 

Pascallovic

Well-known member
Best kansloos dat bij 1 race bijna de helft van het aantal deelnemers en gridstraf heeft/pakt. Lijkt mij niet de bedoeling van de regels dat je een kwalificatie houdt en dat vervolgens niemand op de plek start waar ze in de kwalificatie geeindigd zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goed start van Verstappen. Binnen no time op een podiumplaats. Perez faalt weer eens.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ferrari en Leclerc lijken me weer hun strategie te verneuken. Die moet wel een hele lange stint rijden op de mediums.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ferrari en Leclerc lijken me weer hun strategie te verneuken. Die moet wel een hele lange stint rijden op de mediums.

Ja dat lijkt mij wel erg lang. Leclerc maakt het gat ook niet echt kleiner. Ziet er naar uit dat Perez het constructeurskampioenschap nog spannend kan maken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hmm, Leclerc heeft 19 ronden om 19 seconden dicht te rijden op zijn nieuwe softs ten opzichte van de oudere mediums van Verstappen. Interessant! Ik denk niet dat hij het gaat redden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hmm, Leclerc heeft 19 ronden om 19 seconden dicht te rijden op zijn nieuwe softs ten opzichte van de oudere mediums van Verstappen. Interessant! Ik denk niet dat hij het gaat redden.

Probleem is dat Leclerc dan ook moet pushen, dus dan heb je ook nog kans dat zijn softs ook op het einde niet zo goed meer zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We gaan finishen onder de safetycar. Nyck de Vries op P9. Waanzinnig!

Knap resultaat. Wel zonde zo’n einde. Beter de safetycar naar binnen en de achterliggers ertussen. Duurde wel heel erg lang voordat een takelwagen bij Ricciardo stond. De tifosi kan enkel klagen bij de racetrack.
 

JMD

Well-known member
Knap resultaat. Wel zonde zo’n einde. Beter de safetycar naar binnen en de achterliggers ertussen.
Punt was dat de safety car Russell, de nummer 3, oppakte, en men eerst moest wachten tot die (plus de rijders erachter) weer aansloot...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Punt was dat de safety car Russell, de nummer 3, oppakte, en men eerst moest wachten tot die (plus de rijders erachter) weer aansloot...

Oei, dat is dan ook wel amateuristisch. Maar goed, die tifosi kunnen beter de organisatie aanvallen dan Verstappen uitfluiten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verstappen begint wel in wat landen uitermate populair te worden. Was al populair in Engeland en Brazilië en daar komt Italië bij.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Verstappen begint wel in wat landen uitermate populair te worden. Was al populair in Engeland en Brazilië en daar komt Italië bij.
Kenmerk van een ongenaakbaar kampioen. Ik ken wat dat betreft maar één sporter die jarenlang mondiaal dominant was en ondanks dat overal geliefd was en dat is Roger Federer.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan