Stroll is beter dan we allemaal denken. Ja, het is een paydriver, maar ik denk wel de beste paydriver die er ooit geweest is. Zie ook die GP van Turkije in het coronaseizoen, op een zeer glibberige baan gewoon pole en (volgens mij) ook een goede race. Hij maakt alleen teveel fouten om geen paydriver te zijn, papa Stroll betaalt eigenlijk gewoon de schade die zoonlief rijdt.Toch wel grappig/ frappant dat Stroll er zo eentje is die in lastige omstandigheden vaak boven komt drijven.
Pech of falende tactiek?
Nou ja, en het laten pogen om Leclerc nog de snelste ronde te laten rijden. Meerdere tactische faalhazenacties eerder in het seizoen. Het is niet zo dat het potentieel van Sainz en Leclerc tot nu toe optimaal wordt benut.Die vroege bandenwissel?
Verstappen gooide een plastic tear (hoe schrijf je dat) van zijn helmvizier in de voorband van, it is I, Leclerc
Tenminste dat vermoed ik.
Nou ja, en het laten pogen om Leclerc nog de snelste ronde te laten rijden. Meerdere tactische faalhazenacties eerder in het seizoen. Het is niet zo dat het potentieel van Sainz en Leclerc tot nu toe optimaal wordt benut.