F1, IndyCar, Nascar Topic

Ska P 187

Well-known member
Als je regelmatig achter Stroll eindigt dan wordt het tijd inderdaad.
Als er iemand ooit mazzel heeft gehad met een wereldauto en een matige teammaat...
Verder lijkt het me wel een leuke kerel, maar dat doet er niet toe.
 

Eef de Kip

Well-known member
Lekker dan, heeft geen power in de Q3 en moet op dit kutcircuit om in te halen starten vanaf plek 10, dit wordt een dure.
Russel wel geweldig hoor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een vette race! Verstappen, Leclerc, Sainz en Hamilton kunnen allemaal de race nog winnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op die spin na, een snáárstrakke race van Verstappen. Nergens veel tijd verloren achter een andere coureur, prima bandenmanagement en gewoon een goed tempo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond het een heerlijke grandprix. En niet alleen omdat Max gewonnen heeft. Puntje van de bank van de eerste tot en met de laatste ronde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo minimaliseert Verstappen wel heel erg de schade na gisteren door gewoon weer dik uit te lopen. In beide klassementen een ruime voorsprong. Je hebt natuurlijk nog sprintraces, maar hij loopt nu drie races voor op Leclerc.
 

JMD

Well-known member
Zo minimaliseert Verstappen wel heel erg de schade na gisteren door gewoon weer dik uit te lopen. In beide klassementen een ruime voorsprong. Je hebt natuurlijk nog sprintraces, maar hij loopt nu drie races voor op Leclerc.
Nog maar 1 sprintrace volgens mij, in Brazilië
 
Bovenaan