Eef de Kip
Well-known member
hup juichen maar weer stelletje pauers.
Amoebe.Ik heb liever dat Verstappen lekker met Leclerc, Alonso, Norris of Sainz aan het strijden is. Ik heb gewoon het niet op Hamilton/Wolff/Mercedes. Maar zonder strijd is er geen reet aan. Die paar jaar dat Hamilton echt helemaal los was, wat een verschrikking.
Tsja, er zijn ook al sinds mensenheugenis figuren die hun eigen stront opeten.Bij een crash wordt al sinds mensenheugenis gejuicht. Niet vergeten ook ff te klappen als de coureur levend uit de auto stapt
Ach jee toch.Ik herinner me een bepaalde crash van vorig jaar op SIlverstone, waarbij het Britse publiek heel beschaafd reageerde...
Merk dat jij pas bent gaan kijken nadat er een Nederlander een beetje meedoet.Tsja, er zijn ook al sinds mensenheugenis figuren die hun eigen stront opeten.
Sainz vergat de handrem. Max 2e, damage control.
Waarom niet?Vrouwen hebben daar niets te zoeken. Als toeschouwers dan.
Waarom niet?
Verstappen is er heel duidelijk over;Ophef over seksistisch gedrag Max-fans, Mercedes nodigt lastiggevallen vrouw uit
Diverse vrouwelijke bezoekers van de Formule 1-race in Oostenrijk doen hun beklag over het gedrag van de daar aanwezige, voornamelijk Nederlandse fans. Ook bij de organisatie zijn klachten binnengekomen. Coureurs en Formule 1-teams hebben hun afschuw uitgesproken over het gedrag.ad.nl