F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Die kinderen gingen dus gewoon op de baan zitten.
Wat een verstand.
Ach, ooit liep op hetzelfde circuit een verklede Ierse priester op het rechte stuk toen de race volop bezig was...
Die was ook niet echt snugger (en duwde 2 jaar later de in winnende positie liggende Vanderlei Lima van het Olympische marathonparcours af)

Dan deden deze het nog op een slim moment, toen de race stil lag... :)

Edit: o nee, was tijdens het begin van de SC... STelletje imbecielen
 

gevegt

Well-known member
Ach, ooit liep op hetzelfde circuit een verklede Ierse priester op het rechte stuk toen de race volop bezig was...
Die was ook niet echt snugger (en duwde 2 jaar later de in winnende positie liggende Vanderlei Lima van het Olympische marathonparcours af)

Dan deden deze het nog op een slim moment, toen de race stil lag... :)
Voor straf zou ik ze tien rondjes mee laten rijden in een tweezitter. Dan doen ze het nooit meer.
 

JMD

Well-known member
Voor straf zou ik ze tien rondjes mee laten rijden in een tweezitter. Dan doen ze het nooit meer.
Wat ben je aardig voor ze. Ik zou ze op de achterkant van de auto vastbinden en ze dan 1 rondje laten rijden... Het liefst over Suzuka, Spa of Silverstone
 

gevegt

Well-known member
Wat ben je aardig voor ze. Ik zou ze op de achterkant van de auto vastbinden en ze dan 1 rondje laten rijden... Het liefst over Suzuka, Spa of Silverstone
Jij hebt geen kinderen.
Tien rondjes maakt veel meer indruk en maakt hun maagjes helemaal leeg. Daar leren ze meer van.
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding

Max

Administrator
Forumleiding
China wil volgend jaar weer dolgraag hun plekje terug op de kalender.

Dat is leuk, maar met hun huidige beleid zit dat land nog jaren op slot. Tenzij ze bereid zijn om voor alle teams een uitzonderingspositie te creëren waarbij de quarantaine periode achterwege kan worden gelaten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gezien hun flexibiliteit geloof ik daar niet echt in dus ik moet het maar zien. Maar gezien de hoeveelheid centjes die ze willen betalen (ongetwijfeld meer dan Spa op kan brengen) zal de FOM wel alles op alles zetten om het door te laten gaan.
 

JMD

Well-known member
Wel logisch dat ze de races willen clusteren, maar dat gaat met Montreal nou net een probleem worden... De races in Miami en Las Vegas en Austin zijn niet voor niets in het voorjaar/najaar, anders is het er bloedheet. En laat het in Montreal nou in het voor/najaar nog flink kunnen vriezen (om die reden heeft men in Montreal een complete ondergrondse stad gebouwd), dus die kan dan juist niet...
Dat je Miami en Las Vegas clustert en Austin en Mexico lijkt me niet meer dan logisch, maar Montreal wordt dus het probleem...
 

Eef de Kip

Well-known member
Moet me ook van het hart. Ik erger me kapot aan al die oranje tokkies die als een stel mongolen juichen omdat hij een klapper maakt, walgelijk.

Hoe gaaf zou het zijn als je jezelf hier neer kunt zetten als een sportief publiek. Wat dat betreft mogen ze Zandvoort van mij wel over slaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zandvoort ging juist toch wel goed vorig jaar? Volgens mij juist op de andere Nederlandse circuits zoals Oostenrijk en Hongarije waar het gezeik is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Moet me ook van het hart. Ik erger me kapot aan al die oranje tokkies die als een stel mongolen juichen omdat hij een klapper maakt, walgelijk.

Hoe gaaf zou het zijn als je jezelf hier neer kunt zetten als een sportief publiek. Wat dat betreft mogen ze Zandvoort van mij wel over slaan.
Echt, dit.

Ik zei het toevallig vandaag ook al op Twitter. Ik ben zo ontzettend klaar met al die sukkels, Max fans en Lewis fans, die maar blijven haten om niets. Ik ben fan van Max, maar ik vind Lewis ook geweldig. Een levende legende in de sport. Slaat helemaal nergens op om te juichen als hij crasht of hem voor van alles en nog wat uit te maken. Zonder duels is deze sport helemaal niets aan. Net als elke sport, trouwens. Of willen we overal Pogacar scenario's?
 
Bovenaan