Wat Max deed was toch niet zo heel netjes.
Ach, ooit liep op hetzelfde circuit een verklede Ierse priester op het rechte stuk toen de race volop bezig was...Die kinderen gingen dus gewoon op de baan zitten.
Wat een verstand.
Voor straf zou ik ze tien rondjes mee laten rijden in een tweezitter. Dan doen ze het nooit meer.Ach, ooit liep op hetzelfde circuit een verklede Ierse priester op het rechte stuk toen de race volop bezig was...
Die was ook niet echt snugger (en duwde 2 jaar later de in winnende positie liggende Vanderlei Lima van het Olympische marathonparcours af)
Dan deden deze het nog op een slim moment, toen de race stil lag...
Wat ben je aardig voor ze. Ik zou ze op de achterkant van de auto vastbinden en ze dan 1 rondje laten rijden... Het liefst over Suzuka, Spa of SilverstoneVoor straf zou ik ze tien rondjes mee laten rijden in een tweezitter. Dan doen ze het nooit meer.
Jij hebt geen kinderen.Wat ben je aardig voor ze. Ik zou ze op de achterkant van de auto vastbinden en ze dan 1 rondje laten rijden... Het liefst over Suzuka, Spa of Silverstone
Spa en Paul Ricard ontbreken op voorlopige F1-kalender voor 2023
Spa-Francorchamps en Paul Ricard ontbreken op de voorlopige planning van de Formule 1 voor 2023, die idealiter 24 races moet tellen.nl.motorsport.com
Paul Ricard kan er wat mij betreft gelijk al af maar Spa zou ik erg zonde vinden. Schrap dan in godsnaam 1 van die zandbakraces maar ja, geld.
China wil volgend jaar weer dolgraag hun plekje terug op de kalender.
Echt, dit.Moet me ook van het hart. Ik erger me kapot aan al die oranje tokkies die als een stel mongolen juichen omdat hij een klapper maakt, walgelijk.
Hoe gaaf zou het zijn als je jezelf hier neer kunt zetten als een sportief publiek. Wat dat betreft mogen ze Zandvoort van mij wel over slaan.