F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Haha, hoe herkenbaar! Ik had toen ik net op mezelf woonde een PS1 met stuur, gas en rem en die had ik aan klein bureautje vastgemaakt die ik voor m'n feauteuil zette en dan Gran Tourismo (ook de 1e versie) op tv. Ik had toen ook F1 met Verstappen Sr. in een Tyrrell maar dat speelde niet zo fijn.
 

gevegt

Well-known member
Wat een kinderachtig gedoe allemaal.

Wij gingen altijd op 1e kerstochtend met een paar auto's F1 spelen rondom Dalfsen.
 

Jozsef

New member
Alle rijbewijzen gehaald, en zelfs zo gestoord zijn om die Endurance 24Hrs races te doen. Ja ja, Gran Turismo..... dat waren nog eens tijden. :rumcolaa:
 

Ska P 187

Well-known member
We gaan toch niet GT lopen bashen he?

De 24 uur jaja, we met een groepje vrienden gedaan, waarvan er eentje in slaap viel, waardoor we uiteindelijk nog aan de bak moesten ook.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik volg het ook niet echt meer, de magie is er toch vamaf sinds het geen Parijs - Dakar meer is. Wel mooie auto's trouwens, vind die bak van Sainz sr wel vet.
 

JMD

Well-known member

Gaaf!

Alleen vraag ik me wel af wat er gebeurd zou zijn als Verstappen geslipt was en die mensenhaag aan de linkerkant was ingereden... Daar stond alleen een eenvoudig hek zoals die ook gebruikt wordt om mensenmassa's tegen te houden. Tegen een F1-auto ben je kansloos.
Een ongeluk zit ook voor zo'n excellente coureur in een klein hoekje, en je slipt op sneeuw (ook met sneeuwkettingen) natuurlijk sneller dan op normaal asfalt.

Mooie publiciteitsstunt van Red Bull.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maldonado en zijn sponsor hebben een betalingsachterstand (?50.000.000...) en Kevin Magnussen is al in de wandelgangen gesignaleerd als vervanger
 

JMD

Well-known member
Gaaf!

Alleen vraag ik me wel af wat er gebeurd zou zijn als Verstappen geslipt was en die mensenhaag aan de linkerkant was ingereden... Daar stond alleen een eenvoudig hek zoals die ook gebruikt wordt om mensenmassa's tegen te houden. Tegen een F1-auto ben je kansloos.
Een ongeluk zit ook voor zo'n excellente coureur in een klein hoekje, en je slipt op sneeuw (ook met sneeuwkettingen) natuurlijk sneller dan op normaal asfalt.

Mooie publiciteitsstunt van Red Bull.

Die dus niet was aangevraagd. Kan ze 30.000 euro kosten. De Streiff is milieugebied...
Maar goed, dat kan Red Bull wel lijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan