F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maxie!!! Ja, we zijn weer massaal aan het kijken nu Max meedoet, of niet? Ik heb zelf voor het eerst in j??????ren gewoon een hele race gezien en zelfs de wekker gezet.

En nu is Max in Bahrein na een uur gewoon de snelste op de baan, hoppa. Uiteraard is het een vrije training en zal het vast nog wel veranderen, maar hij staat er maar wel mooi.
 

Eresd?g?

Banned
Wat een chauvinistisch volkje zijn we toch. Ik volg het ook een stuk beter hoor sinds Max er bij is. Met name in de Europese races wordt veel van hem verwacht. Hopelijk houdt z'n motor het nu eens....
 

De Wolf

Well-known member
Volgens mij is zijn pa of anders Albers ook een keertje de snelste geweest op vrijdag. Maar het is natuurlijk wel leuk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Barneveld heeft ons ooit massaal doen interesseren in de dartsport en Max Verstappen doet Nederland weer ontwaken voor de Formule 1. Afgelopen weekend miste ik de mogelijkheid om te checken op DVK wanneer en waar de race was te zien, dus die heb ik aan mij voorbij laten gaan. Hoe laat en waar is de komende race te zien?
 

De Wolf

Well-known member
Het is nog steeds niet echt heel spannend. Gaat vooral tussen Renault, Ferrari en Red Bull Racing en af en toe kan Williams stunten.

De rest is eigenlijk gewoon opvulling.
 

JMD

Well-known member
Van Barneveld heeft ons ooit massaal doen interesseren in de dartsport en Max Verstappen doet Nederland weer ontwaken voor de Formule 1. Afgelopen weekend miste ik de mogelijkheid om te checken op DVK wanneer en waar de race was te zien, dus die heb ik aan mij voorbij laten gaan. Hoe laat en waar is de komende race te zien?

Zaterdag de kwalificatie om 17.00, zondag de race op dezelfde tijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi. We spelen weer op de verschrikkelijke tijd van half een, dus ik ben dan wel weer ruim op tijd voor de race.
 

Shayman

New member
Aan de ene kant is het allemaal heel kunstmatig maar ik vind dit echt een geweldig gezicht zo.
 

gevegt

Well-known member
Zelfs bij het Journaal besteden ze nu al aandacht aan de vrijetrainingen. Ze doen dus lekker mee in de hype, want verstand hebben ze er niet van.
 

Janssen

Well-known member
Ik kijk voor het eerst sinds een jaar of tien weer serieus mee. Als je zo op trainings/wedstrijd dagen op Twitter meeleest ben ik niet de enige. Gaat helemaal los daar.
 

Shayman

New member
Als de laatste training wat zegt dan gaat het een leuke kwalificatie worden. Na de 1e 6 alles (muv de Manors uiteraard) binnen 8/10e seconde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb hem maar opgezet. Een heerlijk Vedett opengetrokken. De eerste keer dat ik naar de kwalificatie ga kijken.

Net klaar met klussen. Met mijn twee linker handen heb ik niet veel meer gedaan dan planken aangeven, opruimen, tillen, schoonmaken, koffie en lunch regelen. Mijn berging is 8 tot 9m2, maar alles loopt Amsterdams scheef, er zit een schoornsteen inham in en nog wat gekke fratsen. Maar liefst drie verschillende soorten zagen kwamen er aan te pas. Gelukkig heeft mijn zwager twee rechterhanden. Volgende week de plinten en nog wat lampen ophangen. Wellicht dat ik dat laatste kan leren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Verstappen dient nog wel even een rap rondje te rijden, anders is hij klaar voor vandaag. Kom op Max!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan