Als ze de startopstelling zouden omdraaien, dan zorg je toch dat je een langzaam rondje rijdt.
Als ze de startopstelling zouden omdraaien, dan zorg je toch dat je een langzaam rondje rijdt.
Eens. Mercedes was wel oppermachtig, maar Ferrari kon soms langszij komen. En achter Mercedes/Ferrari was het zeer spannend.Ik vond het vorig seizoen helemaal niet zo saai.
Er zijn circuits die het minder leuk maken. Daar moeten ze iets aan doen.
Wat is dat systeem, ben niet bekend met WTCC.Het kan wel, maar dan moeten ze het systeem van de WTCC overnemen.
Vandaar de punten voor de kwalificatie.Precies. Dat wordt dus zo tegennatuurlijk. Dan ga je er alles aan doen om te verliezen.
Ik vind dat hele nieuwe systeem niks, het wordt er allejezus druk door, en dat gaat op sommige circuits flinke problemen geven...
Omdraaien van een startopstelling vind ik helemaal nergens op slaan. Dat is hetzelfde als tegen Utrecht zeggen dat ze met een 0-3 achterstand tegen VVSB beginnen omdat de wedstrijd anders niet leuk is.
Bernie vergeet dat het vooral door zijn leiding komt dat het nu saai is, die is dus wel de laatste die iets mag zeggen over saaiheid. En hij gaat ook racen op circuits van Tilke, tsja, dan krijg je per definitie saaie races, en als dan het publiek afwezig is (want op die plekken komen ze vooral vanwege het geld/de commercie) is het helemaal niks. Terwijl als je voortaan ook gaat racen op bv Imola, Jerez, N?rburg, Zandvoort, Brands Hatch ipv op van die steriele circuits als Bahrein, Abu Dhabi, Rusland, Singapore etc. dan is de sfeer natuurlijk niks.
Als je geld hebt, komt Bernie. Anders niet.Bernie gaat liever naar Afrika dan naar Duitsland of Italie heeft die laatst aangegeven. Zolang die man daar zit zullen traditionele circuits bijna geen kans meer hebben.
Is Bernie de nieuwe Blatter of was Blatter de nieuwe Bernie?
Overigens zijn de heren coureurs het niet eens met de nieuwe kwalificatie-opzet. The soap continues...
Dat wordt dus niks met Max
Sainz is met het testen bijna steeds sneller dan Verstappen. Moeten we daar conclusies uit trekken?
Max moet toch wel heel veel knaken krijgen van Ziggo.
Omdat het zo'n tenenkrommende reclame is.Waarom ? Hij hoeft bijna niets te zeggen.
Omdat het zo'n tenenkrommende reclame is.