Ik vrees voor een Sauber seizoen voor Toro Rosso. De anderen zullen toch niet stilzitten met de ontwikkeling van hun motor.
Vergeet niet dat Sauber in Australi? heel sterk was. Punt bij hen was dat ze de auto niet doorontwikkeld hebben en in F1 is stilstand achteruitgang.
Dat geldt ook voor Mercedes en betekent dat het verschil tussen de 2015 en 2016 motor niet zo groot zal zijn als tussen 2014 en 2015. Ferarri heeft in 2015 een reuzensprong gemaakt in puur vermogen, de 2014 motor die in de Manor lag dit seizoen, had misschien wel 100 pk minder dan de huidige 2015 motor. Dat soort stappen gaan echt niet meer worden gezet in 2016, de verschillen tussen de 2015 Ferarri en Mercedes en de 2016 motoren zullen veel kleiner zijn, zeker als je de 2015 spec van het fabrieksteam krijgt en niet de klantenmotor. Enige die nog echt grote stappen kunnen gaan zetten in vermogen zijn Honda en Renault.En wie zegt dat de Ferrari motor nog te ontwikkelen is? Volgens mij zei Vettel juist dat de rek eruit is. Ik deel de vrees van Jamel.
Ik vrees voor een Sauber seizoen voor Toro Rosso. De anderen zullen toch niet stilzitten met de ontwikkeling van hun motor.
Gekke vraag misschien maar moet de wagen van TR niet aangepast worden omdat er een heel andere motor in komt te liggen? En als dat zo is dan loop je toch het risico dat dat weer ten koste kan gaan van de wegligging, downforce etc waar ze dit jaar juist zo'n grote stap hebben gemaakt?
Je bent er snel bij :duim:. Al vaker geweest? Wat voor kaarten heb je? Als je brons hebt zou ik bij Pouhon, Rivage of Kemmel gaan staan. Vind zelf bovenaan bij Kemmel de beste plaats, TV scherm, je ziet ze uit Eau Rouge komen de DRS zone in, dan zijn ze even uit beeld maar zie je ze even later van Stavelot richting Blanchimont gaan. Wel hoog gaan staan, bij het voetpad. Heb je weekend-kaarten?
Dat je zoveel geld over hebt voor Maldonado...
Bij McLaren is het simpel. Die hadden gewoon geen kutauto moeten bouwen.
Met die auto is niks mis, problemen zitten in de Honda motor.
Ik denk dat dat ook een soort financi?le constructie is vanwege het sponsorgeld wat hij meeneemt; zonder grote sponsors kreeg hij natuurlijk nergens een stoeltje want een beetje fatsoenlijk sturen kan hij echt niet.Dat je zoveel geld over hebt voor Maldonado...