Janssen
Well-known member
Ferrari natuurlijk. Kut Schumi, kut Barichello. Alles is kut aan Ferrari eigenlijk
Eens.
Ferrari natuurlijk. Kut Schumi, kut Barichello. Alles is kut aan Ferrari eigenlijk
Ok?.Ferrari natuurlijk. Kut Schumi, kut Barichello. Alles is kut aan Ferrari eigenlijk
En Prost en Alesi ook nog natuurlijk. Vervelende Fransozen in een lelijke Italiaanse bak.
Je kunt natuurlijk ook te ver gaan met je lelijke bak.
Zelfs de Simteks met dat MTV logo waren nog mooier.
Lul.
Maandagochtend om 6 uur vergadering!
Dat zal je leren!
Jos heeft er veel vertrouwen in, hij verwacht dat Toro Rosso volgend seizoen een aantal keer kan strijden om het podium. Die 2015 motor van Ferarri is natuurlijk niet slecht, zeker als ze de works spec krijgen en niet de klantenmotor, en de testdata uit de windtunnel van nieuwe Toro Rosso schijnen veelbelovend te zijn qua downforce.
Bandenregels worden ook gewijzigd trouwens, per seizoen 13 sets beschikbaar, waarvan 3 droogweer compounds in plaats van 2. 2 sets aan te wijzen door Pirelli dienen te worden gereserveerd voor de race en 1 set van de zachtste compound mag alleen in Q3 worden gebruikt. Wordt nog interessant qua strategie?n met 3 keuzes aan droogweer compound. Alle teams hebben gisteren druk een nieuwe ultra zachte compound getest.
Verder is de agenda voor 2016 vastgesteld. 21 races, dus 2 meer dan dit jaar, waarvan Austin nog onzeker omdat ze er commercieel nog niet uit zijn met Bernie. Nieuw op de agenda Baku en Hockenheim. De eerste valt gelijk met Le Mans, dus geen prolongatie van zijn titel voor Hulk.
Ik zit nu op de van de Formule1 te kijken en ze gaan het bandenreglement aanpassen. Daar was al iets van bekend, maar het wordt nog leuker dan ik vermoedde:
er komen 3 keuzemogelijkheden voor droogweerbanden per race. Van de 13 setjes die Pirelli per rijder levert zijn er 3 verplicht. 1 van het zachtste soort, te gebruiken in Q3 en 2 setjes van verschillende types, waarvan er minimaal 1 in de race gebruikt moet worden. De overige 10 setjes zijn vrij om te kiezen door de rijder/team.
Dus je kan er bv voor kiezen om 10 setjes zacht, 2 setjes medium en 1 setje hard te doen.
Wat ik begreep gaat het om d? Ferrari-motor 2015 en zoals je dit jaar al op de langzamere delen kon zien is het TR chassis beter dan dat van Ferrari dus ik verwacht wel dat ze competitief zijn met de RB, Williams en Force India. Een kleine 80 PK verschil is toch een prima vooruitgang, de Ferrari is betrouwbaar dus dit lijkt me een betere keus dan doorgaan met Renault.Jos heeft er veel vertrouwen in, hij verwacht dat Toro Rosso volgend seizoen een aantal keer kan strijden om het podium. Die 2015 motor van Ferarri is natuurlijk niet slecht, zeker als ze de works spec krijgen en niet de klantenmotor, en de testdata uit de windtunnel van nieuwe Toro Rosso schijnen veelbelovend te zijn qua downforce.