Excelsior Nieuws

Unregistere

Well-known member
Mounir El Hamdaoui traint mee bij Excelsior. Hij ontkent technisch directeur in Marokko te zijn geworden en hoopt op een mogelijke overgang naar de Kralingers.

,,Ik ben officieel geen technisch directeur", zegt El Hamdaoui op de clubsite van Excelsior. Onder anderen Guy Ramos, Mawouna Amevor en Toni Varela trokken naar de Marokkaanse club. ,,Ik ging daar naartoe en ze vroegen of ik ze wilde helpen met spelers. Dat heb ik gedaan en that's it. Ik wil nog lekker voetballen en Excelsior is zeker een optie. Ik heb Adrie Poldervaart gebeld met de vraag of ik mee mag trainen en dat mag. Dus we gaan het zien. Ik ga eerst lekker meedoen en daarna zien we het wel."
 

Atreides

Well-known member
Mounir El Hamdaoui keert terug. Hopelijk doet hij het beter dan bij Twente. Potentieel een goede versterking en een sieraad voor de eredivisie.
 

Janssen

Well-known member
Nooit wat aan de voetballer gevonden en het lijkt me ook nog eens een vreselijke lul van een vent. Daarnaast al 34 inmiddels, ik zou er niet meer aan beginnen.
 

Atreides

Well-known member
Nooit wat aan de voetballer gevonden en het lijkt me ook nog eens een vreselijke lul van een vent. Daarnaast al 34 inmiddels, ik zou er niet meer aan beginnen.

Lul eerste klas natuurlijk. Nog even gekeken, maar alleen al in die 1,5 speeljaren bij Ajax toch wel heel veel mooie goals gemaakt. https://www.youtube.com/watch?v=EyKmJNnMl9E

Kan me wel voorstellen dat bij een bescheiden contractie Excelsior het probeert, temeer Mounir daar vandaan komt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Excelsior Nieuws

Daarnaast nam Mounir met een zeer bescheiden salaris genoegen, omdat de inkomsten van de sportwinkel van zijn broer nu booming worden.

Vanuit Excelsior logisch dat ze het proberen. Als Mounir weer een beetje op niveau komt, dan is hij gewoon een uitstekende speler voor Excelsior.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Natuurlijk had hij problemen, maar hij is gewoon een jongen uit Kralingen en bij de club groot geworden. Voetballen kan hij wel, hij kan best een versterking voor ons zijn. Terug op het oude nest is hij misschien ook meer op zijn gemak.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mounir kan inderdaad best een vervelende vent zijn. Maar wat heeft hij ermee te winnen om bij het bescheiden Excelsior, de club en de wijk (Kralingen) waar hij opgegroeid is en veel bekenden heeft, irritant te gaan doen?

Mits fit een prima versterking.
 

Unregistere

Well-known member
De opvolger voor Wouter Gudde is gestrikt. Daan Bovenberg, oud-speler van de club en tevens redder van dierenasiels, keert terug in Kralingen. Hij wordt commercieel directeur van Excelsior.

daan3.jpg

Daan in geanimeerd gesprek met Adrie

https://sbvexcelsior.nl/daan-bovenberg-nieuwe-commercieel-directeur-excelsior/
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso is Excelsior een rustige club om te werken, dus dat maakt de kans van slagen alleen maar groter.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tijdens zijn profcarri?re al de masteropleidingen bedrijfskunde en strategisch management gehaald. Daarna een paar jaar bij de ING gewerkt als M&A analyst. Typisch voorbeeld van iemand met zowel de zakelijke als de voetbalachtergrond.
 
Bovenaan