Excelsior Nieuws

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij heeft geen toekomst meer in Heerenveen, dus die willen hem best verkopen. Ook Emmen heeft interesse. Denk dat Heerenveen dan zelf een andere spits aantrekt of inzet op Jizz Hornkamp.

Hopen dan maar. Een nieuwe spits is essentieel voor Excelsior.
 

Unregistere

Well-known member
Hopen dan maar. Een nieuwe spits is essentieel voor Excelsior.

Een goede keeper en een goede centrale verdediger ook wel, wat mij betreft. Al zou Damen nog altijd die keeper kunnen worden natuurlijk. En niet met drie verdedigers spelen zal ook wel helpen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een goede keeper en een goede centrale verdediger ook wel, wat mij betreft. Al zou Damen nog altijd die keeper kunnen worden natuurlijk. En niet met drie verdedigers spelen zal ook wel helpen.

Met Damen en Stevens heeft Excelsior toch twee aardige keepers?

Een centrale verdediger is inderdaad noodzakelijk. Ik hoop op Rens van Eijden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met Damen en Stevens heeft Excelsior toch twee aardige keepers?

Een centrale verdediger is inderdaad noodzakelijk. Ik hoop op Rens van Eijden.

FC Twente wil hem, dus dan ben je als rechterrijtje eredivisie redelijk kansloos. Zou wel een goede centrale verdediger zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Met Damen en Stevens heeft Excelsior toch twee aardige keepers?

Een centrale verdediger is inderdaad noodzakelijk. Ik hoop op Rens van Eijden.

Stevens vond ik tegen ons zeer matig, maar goed, het is nog voorbereiding. De Fockert was nog zwakker.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet dat ik wel eens een grap over Limburgers maak, maar de laatste kan ik mij even niet heugen. Help mij even.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet dat ik wel eens een grap over Limburgers maak, maar de laatste kan ik mij even niet heugen. Help mij even.

Zet de Limburgse kinderen maar op een achterstand: https://www.ad.nl/binnenland/provincie-spreek-limburgs-op-peuterspeelzalen~a821d896/

Mijn ervaring met Limburg is dat er in voldoende mate daar onverstaanbaar wordt gesproken.

Zal ook wel Limburger zijn.

Je bent in Limburg geboren. Kan gebeuren.

Paspoort mee en richting Limburg.

Zoals iedereen in Limburg...

;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat van gisteren was meer een feitelijke constatering en plaatsen van een nieuwsbericht. Die andere zijn nou ook niet allemaal van deze week. Ik word minimaal net zo vaak getrold met mijn woonplaats. Het hoort een beetje bij DVK. Gaat vaak over Friesland, Limburg, Dalfsen en Amsterdam hier.
 

Unregistere

Well-known member
CGvkLg0WcAAls-g.jpg


Denk dat het Noord-Hollanders zijn, geen Limburgers.
 

SanMark.

Well-known member
Unre , wat word de vermoedelijke opstelling van Excelsior ?

Dat ivm mijn coach van het jaar team.

Mocht je van andere teams de opstelling ' weten' dan zou ik het wel waarderen als je die ook plaatst in de topics.
 
Bovenaan