Excelsior Nieuws

Unregistere

Well-known member
Diverse topkandidaten hebben afgezegd of wachten te lang. Daardoor is de tot voor kort vrij onwaarschijnlijke kandidaat Adrie Poldervaart (trainer Barendrecht, maar ook fysiotherapeut bij Excelsior) nu toch een serieuze optie geworden. Al gaf De Haan aan dat er nog met meerdere trainers wordt gesproken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Poldervaart inderdaad nu de voornaamste kandidaat is om Van der Gaag op te volgen.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt, heeft hij donderdagavond ook al aan spelers van Barendrecht verteld. Maar nog wel met de slag om de arm dat er nog een tweede kandidaat is.
 

Unregistere

Well-known member
In mijn ogen is het vooral opvallend omdat hij al jaren fysio is bij Excelsior. De vraag is altijd hoe spelers reageren als de fysio ineens hoofdtrainer is. Daarom had ik niet verwacht dat ze het aandurfden. Natuurlijk komt dat ook wel door het afhaken van de eerste kandidaten (Stuivenberg, Keizer en Faber), maar vooruit, soms heb je ook een beetje geluk nodig om ergens te kunnen starten.

Een gewaagde, maar leuke keuze. En erg mooi voor Adrie zelf, een zeer sympathieke man. :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Transfer voor Denis Mahmudov binnen de regio. De aanvaller van FC Dordrecht stapt over naar Excelsior en tekent voor twee jaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wellicht aardig om erbij te hebben. Als je met deze categorie spelers de rest van je elftal gaat opvullen, dan maak je een aardige kans om te degraderen. Al scheelt het dat er nu een aantal clubs met een concurrerende begroting in de eredivisie spelen.
 

Janssen

Well-known member
Doen ze toch knap elk jaar weer. Ze hebben de uitstraling niet mee maar trekken toch altijd leuke spelers aan.
 

Unregistere

Well-known member
Nieuwe goalie binnen. Maarten de Fockert (23) komt over van SC Heerenveen. Tekent voor twee jaar, met een optie op nog een seizoen. Opgeleid bij Feyenoord, dus niet onbekend in de regio. Groeide op in Maasland.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet zo goed of Excelsior daar nou zo blij van moet worden. Die jongen was bij Eagles en VVV ook niet de eerste man.
 

Unregistere

Well-known member
Slechter dan die IJslander zal hij niet zijn. Maar ik denk dat ze nog wel een keeper halen om te concurreren met De Fockert.
 
Bovenaan