Unregistere
Well-known member
Nog aan het revalideren, vermoed ik. Geen idee hoe ver hij inmiddels is.
Nog aan het revalideren, vermoed ik. Geen idee hoe ver hij inmiddels is.
Hopen dat hij de voorbereiding mee kan doen en dan ook echt fit blijft. Vind ik namelijk wel een hele goede keeper voor Excelsior.
Goed bij FC Volendam, maar bij FC Twente ook niet optimaal.
Bij FC Twente toen ie wel fit was grootheden als Marsman en Drommel ook niet uit de basis kunnen spelen. Volgens mij is op een gegeven moment ook weer gepasseerd omdat hij opzichtig faalde. Ik had hem lekker laten lopen.Bij Twente vooral heel veel geblesseerd. Afgelopen seizoen bij de Eagles het hele seizoen fit en vaak heel erg goed.
Tsja... Een jonge aanvaller huren die vorig jaar 5 goals maakte op het tweede Deense niveau... Ik weet het niet hoor. Vraag me ook af hoe Excelsior bij zo'n jongen terecht komt.
Excelsior gaat nog niet zo lekker in de voorbereiding. Ze krijgen een karrenvracht aan goals tegen. Werk aan de winkel dus voor Adrie Poldervaart. Vooralsnog gaat men op de transfermarkt vooral op zoek naar spitsen. Henk Veerman is nu de belangrijkste optie om de nummer 9 in Kralingen te worden.
Zou voor Excelsior een uitstekende spits zijn. Maar Heerenveen heeft alleen de jonge Lammers als spits, dus of ze hem laten gaan?