Excelsior Nieuws

Unregistere

Well-known member
Hopen dat hij de voorbereiding mee kan doen en dan ook echt fit blijft. Vind ik namelijk wel een hele goede keeper voor Excelsior.

Zal er om hangen. Raakte half september geblesseerd, als ik goed heb gezocht. Van daaraf zes tot negen maanden, dan zou het kunnen. Maar ik weet niet ?f en wanneer hij geopereerd is.
 

Pascallovic

Well-known member
Bij Twente vooral heel veel geblesseerd. Afgelopen seizoen bij de Eagles het hele seizoen fit en vaak heel erg goed.
Bij FC Twente toen ie wel fit was grootheden als Marsman en Drommel ook niet uit de basis kunnen spelen. Volgens mij is op een gegeven moment ook weer gepasseerd omdat hij opzichtig faalde. Ik had hem lekker laten lopen.
 

Unregistere

Well-known member
Ben er ook niet zo van onder de indruk, maar misschien kan hij iedereen verrassen. En mogelijk is Damen toch weer op tijd fit voor de voorbereiding, dan kan die gewoon eerste keeper worden.
 

Unregistere

Well-known member
De 23-jarige linksbenige verdediger Robin van der Meer heeft voor drie seizoenen getekend bij Excelsior. Hij komt over van FC Utrecht, waar hij ondanks een doorlopend contract mocht vertrekken.
 

Unregistere

Well-known member
En nog een verdedigende versterking: Thomas Oude Kotte (22). Hij komt transfervrij over van Vitesse, waar hij vooral bij de beloften actief was in de derde divisie zondag. Oude Kotte tekent voor drie seizoen in Kralingen. Men zoekt overigens n?g een centrale verdediger.
 

Unregistere

Well-known member
Ook een aanvallende nieuweling: Mikael Anderson wordt gehuurd van FC Midtjylland. Een twintigjarige vleugelspits, die al ??n interland met IJsland afwerkte. Dat was echter geen officieel duel, zodat hij ook nog voor Denemarken zou kunnen spelen. Anderson speelde immers jeugdinterlands voor beide landen.

MikaelAnderson2.jpg


Na goede gesprekken met vriend en oud-teamgenoot Ninos Gouriye was Anderson overtuigd en koos voor Excelsior, vertelt hij op de website van de Rotterdammers. ,,Ik houd van de manier waarop ze hier in Nederland over voetbal denken. Ze willen voetballen en voor een speler als ik is dat erg belangrijk. Ik wil de bal hebben en goed voetbal spelen, op de juiste manier. Ik ben een linker aanvaller, technisch en houd van ??n tegen ??n duels, naar binnen komen en op het doel schieten.’’
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tsja... Een jonge aanvaller huren die vorig jaar 5 goals maakte op het tweede Deense niveau... Ik weet het niet hoor. Vraag me ook af hoe Excelsior bij zo'n jongen terecht komt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Moet wel zeggen dat hij zeer goed over komt in zijn eerste interview. Rustige, verstandige jongen die goed nadenkt over dingen. Nu hopen dat 'ie ook een beetje kan voetballen.

 

Unregistere

Well-known member
Excelsior gaat nog niet zo lekker in de voorbereiding. Ze krijgen een karrenvracht aan goals tegen. Werk aan de winkel dus voor Adrie Poldervaart. Vooralsnog gaat men op de transfermarkt vooral op zoek naar spitsen. Henk Veerman is nu de belangrijkste optie om de nummer 9 in Kralingen te worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Excelsior gaat nog niet zo lekker in de voorbereiding. Ze krijgen een karrenvracht aan goals tegen. Werk aan de winkel dus voor Adrie Poldervaart. Vooralsnog gaat men op de transfermarkt vooral op zoek naar spitsen. Henk Veerman is nu de belangrijkste optie om de nummer 9 in Kralingen te worden.

Zou voor Excelsior een uitstekende spits zijn. Maar Heerenveen heeft alleen de jonge Lammers als spits, dus of ze hem laten gaan?
 

Unregistere

Well-known member
Zou voor Excelsior een uitstekende spits zijn. Maar Heerenveen heeft alleen de jonge Lammers als spits, dus of ze hem laten gaan?

Hij heeft geen toekomst meer in Heerenveen, dus die willen hem best verkopen. Ook Emmen heeft interesse. Denk dat Heerenveen dan zelf een andere spits aantrekt of inzet op Jizz Hornkamp.
 
Bovenaan