Wat een schijt nummer zeg.
Je bent zelf een schijt nummer.
Deze vind ik wel mooi.
Niet verkeerd. Alleen lijkt me dit qua type song niet echt iets voor een Songfestival. Benieuwd met welk nummer hij dan komt.
Vandaar dat ik me ook afvraag wat hij op dat grote podium gaat doen.
Niet verkeerd. Alleen lijkt me dit qua type song niet echt iets voor een Songfestival. Benieuwd met welk nummer hij dan komt.
Las in de krant dat de selectiecommissie hem 'kneedbaarder' acht dan Waylon, dat belooft dan weer niet veel goeds. Ilse DeLange is wel een groot fan van hem in elk geval.
Dat laatste weet ik nog niet. Denk dat juist de combinatie Waylon en Ilse goed was omdat ze elkaar aanvulden qua kwaliteit. We hebben met Waylon vorig jaar gezien dat er toch wat ontbrak en als nu Ilse haar stijl op die Duncan projecteert, dan denk ik dat we ook wat missen.Vrijwel iedereen is kneedbaarder dan Waylon.
Op basis van dat nummer lijkt het mij muzikaal geen hele slechte keuze. Als Ilse DeLange hem verder kan helpen met de voorbereiding, dan zou het toch goed moeten komen.
Met die stem is de slang banger inderdaad.Of Ronnie Flex als kersvers winnaar van de Popprijs. Samen met Famke Louise.
Want Fam is niet bang... voor de slang!
Zou wel lekker scoren op het Songfestival denk ik. Zeker met zo'n stoeipakje en dan een slang op het podium.
Finland komt weer met wat leuks, Darude doet mee.