Eurovisie Songfestival (deel 2)

Unregistere

Well-known member
Deze vind ik wel mooi.

Niet verkeerd. Alleen lijkt me dit qua type song niet echt iets voor een Songfestival. Benieuwd met welk nummer hij dan komt.

Las in de krant dat de selectiecommissie hem 'kneedbaarder' acht dan Waylon, dat belooft dan weer niet veel goeds. Ilse DeLange is wel een groot fan van hem in elk geval.

Mario

Well-known member
Vandaar dat ik me ook afvraag wat hij op dat grote podium gaat doen.

Je kan het natuurlijk klein houden, zie Portugal 2 jaar geleden. Nederland kennende zal het geen grote show worden op het podium.
Een dergelijk nummer zoals in jouw eerdere post zou het niet eens zo slecht doen denk ik. Zingen kan 'ie in ieder geval wel, dat scheelt.

Max

Administrator
Forumleiding
Niet verkeerd. Alleen lijkt me dit qua type song niet echt iets voor een Songfestival. Benieuwd met welk nummer hij dan komt.

Las in de krant dat de selectiecommissie hem 'kneedbaarder' acht dan Waylon, dat belooft dan weer niet veel goeds. Ilse DeLange is wel een groot fan van hem in elk geval.

Vrijwel iedereen is kneedbaarder dan Waylon.

Op basis van dat nummer lijkt het mij muzikaal geen hele slechte keuze. Als Ilse DeLange hem verder kan helpen met de voorbereiding, dan zou het toch goed moeten komen.

Pascallovic

Well-known member
Vrijwel iedereen is kneedbaarder dan Waylon.

Op basis van dat nummer lijkt het mij muzikaal geen hele slechte keuze. Als Ilse DeLange hem verder kan helpen met de voorbereiding, dan zou het toch goed moeten komen.
Dat laatste weet ik nog niet. Denk dat juist de combinatie Waylon en Ilse goed was omdat ze elkaar aanvulden qua kwaliteit. We hebben met Waylon vorig jaar gezien dat er toch wat ontbrak en als nu Ilse haar stijl op die Duncan projecteert, dan denk ik dat we ook wat missen.

Unregistere

Well-known member
Of Ronnie Flex als kersvers winnaar van de Popprijs. Samen met Famke Louise.

Want Fam is niet bang... voor de slang!

Unregistere

Well-known member
Zou wel lekker scoren op het Songfestival denk ik. Zeker met zo'n stoeipakje en dan een slang op het podium.

JMD

Well-known member
Zou wel lekker scoren op het Songfestival denk ik. Zeker met zo'n stoeipakje en dan een slang op het podium.

Nog beter zou het zijn als je die slang bij de jury's neer zou leggen en zeggen dat de slang gaat aanvallen als ze niet op NL stemmen... :p

Jamel

Administrator
Forumleiding

Kan wel wat worden! Modern nummertje, mooi gevoelig gezongen. De juiste visuals erbij en het is een top-10 kandidaat.

Bovenaan