Eurovisie Songfestival (deel 2)

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lekker hoor. Zou echt gaaf zijn voor de Tilburger als hij wint!

https://www.bd.nl/tilburg-e-o/gaat-...n-duncan-topfavoriet-bij-bookmakers~a7f2aaa4/

Als hij verliest, noemt Brabants Dagblad hem weer gewoon een Hellevoeter, vermoed ik.

Ja dit gaat wel een beetje nergens over. Dat die jongen vanwege zijn studie een paar jaar in Tilburg heeft gewoond maakt hem nog geen Tilburger.

Maar goed, wel weer eens wat anders dat steden nu eens een Nederlandse ESF-inzending gaan claimen, in plaats van te ontkennen dat diegene ooit in hun gemeente gewoond heeft. ;)

Unregistere

Well-known member
Ja dit gaat wel een beetje nergens over. Dat die jongen vanwege zijn studie een paar jaar in Tilburg heeft gewoond maakt hem nog geen Tilburger.

Maar goed, wel weer eens wat anders dat steden nu eens een Nederlandse ESF-inzending gaan claimen, in plaats van te ontkennen dat diegene ooit in hun gemeente gewoond heeft. ;)

Da's waar. Ik geloof dat Sieneke en Joan Franka helemaal nergens woonden.

erka

Well-known member
Toch maar eens geluisterd. ESF hoeft niet meer gehouden te worden, het is alleen nog maar de vraag wie 2e wordt, mensen.

En dan 9e worden ofzo :D

Unregistere

Well-known member
Het nummer heeft een hoog Blaudzun-gehalte, vind ik. Waarbij ieder voor zich maar moet bepalen of dat positief of negatief is.

Lang geleden dat we gewonnen hebben. Leuk hoor. En heel wat anders dan Ding-a-dong of De Troubadour. Lailalala, lalala lalala.

Bovenaan