Eurovisie Songfestival (deel 2)

Pascallovic

Well-known member
Heb het niet meteen gehoord moet ik zeggen. Ze kunnen het nummer er wel goed inplakken, maar of dat ook meteen plagiaat is.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ken hem, maar dat komt omdat singer/songwriters in mijn stamkroeg bovengemiddelde aandacht krijgen. Hij is overigens echt heel goed, maar ik ben erg benieuwd wat hij op zo'n groot podium gaat doen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik neem aan dat Zwammy, Jamel, Maasveld en Janssen in het publiek zitten. Help eens heren!

Ik ken hem, maar dat komt omdat singer/songwriters in mijn stamkroeg bovengemiddelde aandacht krijgen. Hij is overigens echt heel goed, maar ik ben erg benieuwd wat hij op zo'n groot podium gaat doen.

Dank. Ik zal eens op YouTube gaan zoeken.

Unregistere

Well-known member
Ik zag Hellevoetsluis en dacht al dat jij hem zou kennen. Wel een enorme surprise. Heb je geen linkjes naar nummers van hem?

Pascallovic

Well-known member
Ik zag Hellevoetsluis en dacht al dat jij hem zou kennen. Wel een enorme surprise. Heb je geen linkjes naar nummers van hem?
Hij kan zo goed nummers zingen en schrijven dat hij in het land van Vinzzent, Frans Duijts, Roxeanne Hazes en Django Wagner niet boven komt drijven.

Maasveld

Well-known member
Ah, (waarschijnlijk inmiddels oud-) huisgenoot van een kennis van me. Verder geen flauw idee wie het is.

Bovenaan