Die zingende kip schijnt plagiaat te hebben gepleegd.
Moeten we die Duncan Laurence die nu namens Nederland naar het songfestival gaat ergens van kennen?
Kan ik een hulplijn inschakelen?
Moeten we die Duncan Laurence die nu namens Nederland naar het songfestival gaat ergens van kennen?
Schot voor de boeg: The Voice of Holland??
Schot voor de boeg: The Voice of Holland??
Vraag het publiek. Die zouden hem moeten kennen.
Ik neem aan dat Zwammy, Jamel, Maasveld en Janssen in het publiek zitten. Help eens heren!
Ik ken hem, maar dat komt omdat singer/songwriters in mijn stamkroeg bovengemiddelde aandacht krijgen. Hij is overigens echt heel goed, maar ik ben erg benieuwd wat hij op zo'n groot podium gaat doen.
maar ik ben erg benieuwd wat hij op zo'n groot podium gaat doen.
Hij kan zo goed nummers zingen en schrijven dat hij in het land van Vinzzent, Frans Duijts, Roxeanne Hazes en Django Wagner niet boven komt drijven.Ik zag Hellevoetsluis en dacht al dat jij hem zou kennen. Wel een enorme surprise. Heb je geen linkjes naar nummers van hem?
Ik zag Hellevoetsluis en dacht al dat jij hem zou kennen. Wel een enorme surprise. Heb je geen linkjes naar nummers van hem?
Tsja, als hij geeneens een Wiki pagina heeft kan het nooit veel zijn.
Ik zag Hellevoetsluis en dacht al dat jij hem zou kennen. Wel een enorme surprise. Heb je geen linkjes naar nummers van hem?