de waan
Well-known member
1-1... :wtf:
Toppers!
1-1... :wtf:
0-2.Fenerbah?e op voorsprong.
De Europese toernooien zijn vernageld door commercieel gewin. Vooral de UEFA Cup was vroeger een leuk toernooi, nu vind ik er geen hol meer aan. Zowel voor de CL als EL wordt het pas leuk vanaf de knock-out rondes, maar dan liggen de Nederlandse clubs er meestal al uit.
Even hoor...maar was niet serieus. Voordat iemand denk ik dat ik echt teveel gezopen heb
Ik had die eerste tegengoal van AZ nog niet gezien maar die nr. 5 van AZ is dus 2x zijn man echt totalemento kwijt.
Juve? Ik heb ze 2 keer 90 minuten gezien, maar ik was totaal niet onder de indruk van die ploeg. Ze zijn stug ja, maar op Pogba (en Dybala als hij speelt) na zit er totaal geen creativiteit in dat elftal.
Ik zal wel de laatste op aarde zijn, maar ik vind de Europa League tien keer leuker dan de Champions League, waar dit jaar de halve finales gevuld worden door Barcelona, Real Madrid, Bayern M?nchen en Juventus/PSG. Nou, leuk.
Terwijl de winnaar van de Europa League? Geen idee, zou een keuze zijn tussen een stuk of 10 kanshebbers. Maar goed, ik kijk dan ook voetbal vanwege de spanning en die is verzekerd in het tweede toernooi van Europa.
Heb exact hetzelfde.Ik zal wel de laatste op aarde zijn, maar ik vind de Europa League tien keer leuker dan de Champions League, waar dit jaar de halve finales gevuld worden door Barcelona, Real Madrid, Bayern M?nchen en Juventus/PSG. Nou, leuk.
Ik heb dat ook al jaren. De Europa League is tenminste niet zo voorspelbaar. In de Champions League wordt het eigenlijk pas leuk vanaf de kwartfinales.