Europa League 2015/2016

erka

Well-known member
Interessante opties.
Duidelijk is wel dat als je het commercieel nog verder wil uitmelken er iets moet veranderen.

Mijn volgorde is ideaal. Dan heb je de hele week om naar een hoger niveau uit te kijken. En na de zondag even bijkomen.
 

Janssen

Well-known member
Belachelijk natuurlijk, je gaat niet elke dinsdag en woensdag door het land rijden. Europacup is maar af en toe.
 

JMD

Well-known member
Mijn volgorde is ideaal. Dan heb je de hele week om naar een hoger niveau uit te kijken. En na de zondag even bijkomen.

Je kan ook op vrijdag beginnen met uitkijken naar een hoger niveau....

Clubvoetbal moet je in het weekend doen. Dat is de basis.
 

erka

Well-known member
Tuurlijk wel. Voor die halve man en een paardenkop in Nederlandse uitvakken kun je makkelijk alles doordeweeks spelen.

De belangrijkste wedstrijden speel je op de momenten dat de meeste mensen kunnen kijken. Doen ze in de VS al 100 jaar.
 

zwammy

Well-known member
Maak de combi maar wat losser, komen de uitsupporters ook wel weer. Mensen met een beetje verstand kijken gewoon niet naar EL voetbal
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je zou eens moeten stoppen met naar Amerika kijken. Europees voetbal hoort doordeweeks en op de zondagmiddag ga je lekker naar het stadion.

Kijkt men ?berhaupt nog wel massaal CL/EL? Ik ben al jaren afgehaakt en kijk slechts zelden een wedstrijd meer met meer dan een half oog.
 

erka

Well-known member
Even hoor...maar was niet serieus. Voordat iemand denk ik dat ik echt teveel gezopen heb
 

gevegt

Well-known member
Je zou eens moeten stoppen met naar Amerika kijken. Europees voetbal hoort doordeweeks en op de zondagmiddag ga je lekker naar het stadion.

Kijkt men ?berhaupt nog wel massaal CL/EL? Ik ben al jaren afgehaakt en kijk slechts zelden een wedstrijd meer met meer dan een half oog.

Alleen Feyenoorders zijn jaren geleden afgehaakt.
 
Bovenaan