Over en uit. De Duitsers maken wel de kansen af. Gouweleeuw en Van der Linden zijn toch ook verdedigers van niks.
Het hele verhaal van AZ in Europa samengevat.
Over en uit. De Duitsers maken wel de kansen af. Gouweleeuw en Van der Linden zijn toch ook verdedigers van niks.
Blijft toch apart dat verdedigers van niks zich wel voor de EL plaatsen terwijl de halfgoden defensie van Feyenoord elke donderdag voor de tv zit.
Misschien kun je eens uitleggen hoe dat komt.
Spelen in Europa is de prestatie van het verleden.Blijft toch apart dat verdedigers van niks zich wel voor de EL plaatsen terwijl de halfgoden defensie van Feyenoord elke donderdag voor de tv zit.
Spelen in Europa is de prestatie van het verleden.
AZ is daar een prima voorbeeld van.
Blijft toch apart dat verdedigers van niks zich wel voor de EL plaatsen terwijl de halfgoden defensie van Feyenoord elke donderdag voor de tv zit.
Geen idee, dat volg ik allemaal niet zo.Feyenoord had vorig seizoen toch ook al een halfgoden defensie?
Verder vorig jaar een halfgoden defensie?
Julian Korb.Tete was vanavond duidelijk de beste speler van Ajax en niet voor het eerst.
Als hij zijn toekomstige terugslag goed te boven komt kan hij wel eens uitgroeien tot een vaste waarde bij een topclub.
Zijn er op die positie eigenlijk nog meer potentiele toppers op die positie die wekelijks zo goed als foutloos spelen en ook nog een goed aandeel hebben als het op aanvallen aan komt?
Dan is het toch raar dat clubs met enkel prutsers achterin zich wel plaatsen en Feyenoord met de toekomst van Oranje achterin niet?
Julian Korb.
Nou kan ik mij vergissen, maar ik meende me te herinneren dat jongens als Kongolo en van Beek behoorlijk de hemel in werden geprezen terwijl de rest van de verdedigers in NL allemaal van zwaar bedenkelijk niveau schenen te zijn. Behalve Botteghin dan misschien.
Dan is het toch raar dat clubs met enkel prutsers achterin zich wel plaatsen en Feyenoord met de toekomst van Oranje achterin niet?
Club Brugge-Napoli zonder publiek op last van de burgemeester!
Zou dat veel helpen? Ik kan me namelijk voorstellen dat er al supporters van Napoli in Belgi? of onderweg zijn. Dan krijg je misschien nog wel meer problemen door ze niet toe te laten.Club Brugge-Napoli zonder publiek op last van de burgemeester!