Spurs op 1-0 tegen Anderlecht
Live op de Belg!
Dat is voor gloryhunters.Schakelkanaal op FOX....
Dat is voor gloryhunters.
Na 4 van de 6 groepswedstrijden Ajax voor 99% uitgeschakeld, AZ voor 99% uitgeschakeld, Groningen voor de volle 100% uitgeschakeld. En dat komt echt niet door te veel jeugd!
Na 4 van de 6 groepswedstrijden Ajax voor 99% uitgeschakeld, AZ voor 99% uitgeschakeld, Groningen voor de volle 100% uitgeschakeld. En dat komt echt niet door te veel jeugd!
Ik zeg juist dat het niet door te veel jeugd komt, maar gewoon door gebrek aan kwaliteit/mentaliteit en dan maakt leeftijd niet uit. Er zitten gewoon bij die 3 clubs totaal geen speler die de europese top gaat halen.
Ik zie anders nog wel een spelertjes die nog beter kunnen worden en dan vertrekken richting de top.Ik zeg juist dat het niet door te veel jeugd komt, maar gewoon door gebrek aan kwaliteit/mentaliteit en dan maakt leeftijd niet uit. Er zitten gewoon bij die 3 clubs totaal geen speler die de europese top gaat halen.
Totaal gebrek aan aanvallende kwaliteiten. Zowel bij Ajax, AZ, als FC Groningen loopt er toch helemaal niks aan individuele kwaliteit in de aanval, waar je internationaal mee aan kunt komen?Gebrek aan mentale hardheid en focus en een weinig effectieve manier van voetballen. Hoe vaak je in Nederland de twee centrale verdedigers eerst vier keer naar elkaar ziet overspelen. Dan is de tegenstander allang weer terug in haar hok. Dan doe je je tegenstander ook geen pijn. De omschakeling moet veel beter en sneller.
Dat laatste is ook wel overdreven... Bij Ajax zitten toch wel wat toekomstige toppers, o.a. Bazoer.
Het is eigenlijk ook meer een verdediger.Ik ben totaal geen fan van de voetballer Bazoer, ik heb hem in de wedstrijden die er toe doen niks zien doen waarvan ik zeg nou die kan wat extra's met een bal.