Waar heb jij de middenlijn liggen?12-0 wordt afgekeurd, 1 minuut later schiet mbappe vanaf de middenlijn alsnog de 12-0 binnen
Voortaan de top 32 van Europa naar het EK en niet meer van die irritante kwalificatie wedstrijden.En nog 13 en 14-0 grootste score ooit in een EK kwalificatie. De 14-0 was nog maar even een omhaal..
Frankrijk heeft slechts af en toe aangezet na rust en scoorde dan een paar keer vlak na elkaar. Ze hadden de twintig wel kunnen halen
Nations League gebruiken als kwalificatie kan ook:Voortaan de top 32 van Europa naar het EK en niet meer van die irritante kwalificatie wedstrijden.
Zag net de beelden terug, maar het was idd iets dichterbij dan gedacht… Wel vanaf een lastige hoek…Waar heb jij de middenlijn liggen?
Zag net de beelden terug, maar het was idd iets dichterbij dan gedacht… Wel vanaf een lastige hoek…
Opvallend, het Roemeense voetbal ligt al een hele poos op zijn gat. Maar nu dus wel naar het EK.Naast Nederland ook Roemenië en Zwitserland gekwalificeerd.
Volgens mij moet er nog geloot worden welke niet-groepswinnaar van Divisie B aan Divisie A toegevoegd gaat worden. Dat zal dus niet automatisch IJsland zijn als slechtste van Divisie B, maar kan ook Finland of Oekraïne zijn.Als de groepen zo eindigen zoals ze staan (en Kroatië, Italië, Tsjechië, Servië en SLovenië dus de laatste tickets opeisen) dan wordt dit volgens mij de verdeling van de Playoffs:
A:
Polen - Estland
Wales - IJsland
B:
Israël - Oekraïne
Bosnië - Finland
C:
Georgië - Luxemburg
Griekenland - Kazachstan
Ik hoor graag van Forza AZ of ik gelijk heb...
Ik geloof het niet.Lood of oud ijzer noemen we zoiets.