Mooie goal...Engeland op voorsprong.
Ik ben momenteel in Malta, en het leeft hier toch. In vrijwel alle bars staat de wedstrijd op. Ondanks dat ze zo vaak verliezen.Malta inmiddels op 1-2 en Bonello voorkomt nu fraai de 1-3.
Ik ben er ook ooit geweest en toen viel het me idd ook op dat ze gek van voetbal zijn... Verder een mooi eiland, veel plezier!Ik ben momenteel in Malta, en het leeft hier toch. In vrijwel alle bars staat de wedstrijd op. Ondanks dat ze zo vaak verliezen.
Thnx. Engelse inslag hier, de rest van de dag zie je hoogtepunten uit de PL voorbij komen.Ik ben er ook ooit geweest en toen viel het me idd ook op dat ze gek van voetbal zijn... Verder een mooi eiland, veel plezier!
Herkenbaar. Heb daar ook in pubs veel voetbal (CL, met Leeds (kan je nagaan hoe lang geleden ik daar was)) gekeken...Thnx. Engelse inslag hier, de rest van de dag zie je hoogtepunten uit de PL voorbij komen.
Mwah, NL gaat zich nu toch al wel zelf plaatsen, dus maakt het niet echt uit. En ook als NL nog wel een resultaat nodig had maakte het voor Ierland niet echt uit, zij zijn zelf vooral afhankelijk van de resultaten van landen uit pot B van de Nations League. Ze zijn nu het 6e land dat zich niet geplaatst heeft/gaat plaatsen uit pot B, terwijl er maar voor 4 plek is. De kans dat Ierland zich nog plaatst voor de PO is vrij klein.Klopt het dat Ierland nog steeds beter kan verliezen van Nederland om een kans te maken op het EK?
Daar gaat het niet om.Mwah, NL gaat zich nu toch al wel zelf plaatsen, dus maakt het niet echt uit. En ook als NL nog wel een resultaat nodig had maakte het voor Ierland niet echt uit, zij zijn zelf vooral afhankelijk van de resultaten van landen uit pot B van de Nations League. Ze zijn nu het 6e land dat zich niet geplaatst heeft/gaat plaatsen uit pot B, terwijl er maar voor 4 plek is. De kans dat Ierland zich nog plaatst voor de PO is vrij klein.
NeeDaar gaat het niet om.
Is het zo dat als Ierland van Nederland wint, ze minder kans maken op plaatsing via de Nation League?
Duidelijk, het over het algemeen goed ingevoerde Kicker denkt er anders over, maar persoonlijk denk ik dat jij het beter weet.
In theorie wel. Want het is voor de Ieren van belang dat Nederland zich plaatst en hypothetisch gezien kunnen we ook van Gibraltar verliezen.