EURO2024

Abubakari

Well-known member
Is er al een nieuwe datum??
Omdat Israel op de 22ste de verjaardag van Rinus viert valt die dag al af. Oostenrijk heeft een week later RiesenSchnitzelHinterBergenWandelwoche, daarna is het Jodeltalfest en daarna heeft Israel het open WK fierljeppen dus ik wens de FIFA veel succes. Dat wordt drie wedstrijden in 4 dagen en daar heeft Hongarije terecht geen trek in want daar zit men in die periode met de Goulashoriade die dit jaar wel op een oneven week moet vallen want dat is natuurlijk een eeuwenoude traditie. Maar in Roemenie gaan ze het stenigen van de puthoeren ook niet uitstellen, dus daar ga je al.

Slapeloze nachten voor JMD en Forza AZ dus. Sterkte jongs.
 

JMD

Well-known member
Kosovo - Israël er ook uit nu...

Ik ga maar niet meer vragen wanneer ze in hemelsnaam dat duel willen verspelen want daar kunnen sommigen hier slecht tegen... ;)
Maar wat ik me wel afvraag is of de UEFA nou daadwerkelijk denkt dat over 1 maand (waar het afgelaste duel van Israel tegen Zwitserland naartoe geschoven is) het 'gedoe' op de Gaza voorbij is? Dit wordt eerder jaren dan maanden.
 

gevegt

Well-known member
Om erka even bezig te houden:
Welke namen passen bij de Kroatische spelers op Asterix niveau?
Ik trap af met spits, scoortnitsc.
 

Forza AZ

Well-known member
Maar wat ik me wel afvraag is of de UEFA nou daadwerkelijk denkt dat over 1 maand (waar het afgelaste duel van Israel tegen Zwitserland naartoe geschoven is) het 'gedoe' op de Gaza voorbij is? Dit wordt eerder jaren dan maanden.
In die maand is er wel genoeg tijd voor het elftal om een lokatie te vinden voor hun thuiswedstrijden als het niet in Israël gespeeld kan worden.
Maar 2 inhaalwedstrijden spelen binnen de interlandperiode, dat gaat inderdaad niet lukken.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ga maar niet meer vragen wanneer ze in hemelsnaam dat duel willen verspelen want daar kunnen sommigen hier slecht tegen..
Nee hoor, ik moet er altijd om lachen, die grote zorgen die jij je maakt als er een wedstrijd uitvalt. Dan kun je de klok er op gelijk zetten. Dan is het nog slechts de vraag wie eerder is Forza AZ of JMD.
Maar zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden.😀
 

ALenstra

Well-known member
Sandro Tonali en Nicolo Zaniolo moeten de Italiaanse selectie per direct verlaten. Dit vanwege een onderzoek naar illegaal gokken.
 

JMD

Well-known member
Nee hoor, ik moet er altijd om lachen, die grote zorgen die jij je maakt als er een wedstrijd uitvalt.
Grote zorgen is wat anders hoor. Grote zorgen maak ik me over de gezondheid van mijn nichtje of over familie of over zaken die spelen bij leerlingen van me.

Misschien komt het over als grote zorgen, maar ik slaap geen seconde minder omdat Israël misschien een duel niet kan spelen... ;) Meer dat ik me (als beroepspuzzelaar) afvraag hoe men dat gaat oplossen.
 

JMD

Well-known member
ALbanië is trouwens erg dicht bij het EK, dat zou leuk zijn...

@Forza-AZ: hoe zat het ook alweer met bepalen wie de PO mocht spelen? De groepswinnaars van A t/m C hebben recht op PO, als die zich plaatsen schuift dat door toch (in zowel A als B als C). Op dit moment lijken er uit A maar 3 landen de PO in te hoeven (NL, Tsj, Wal), hoe gaat men dan aanvullen, de eerste uit B die zich nog niet voor de PO geplaatst heeft?
 

Miramar

Well-known member
De wijze heren in de studio roepen al een jaar dat het erg knap zou zijn om je niet te plaatsen voor het EK. Nou, Oranje gaat het toch proberen.
 

Joost

Well-known member
De misser van Gerson Rodrigues van Luxemburg voor een leeg doel in IJsland bij 1-1 in de 93e minuut kan ze nog wel eens heel erg gaan opbreken.
 

Joost

Well-known member
ALbanië is trouwens erg dicht bij het EK, dat zou leuk zijn...

@Forza-AZ: hoe zat het ook alweer met bepalen wie de PO mocht spelen? De groepswinnaars van A t/m C hebben recht op PO, als die zich plaatsen schuift dat door toch (in zowel A als B als C). Op dit moment lijken er uit A maar 3 landen de PO in te hoeven (NL, Tsj, Wal), hoe gaat men dan aanvullen, de eerste uit B die zich nog niet voor de PO geplaatst heeft?
Als ik het goed begrijp dan wordt Path A aangevuld met de beste groepswinnaar van League D (Estland).
Als er dan nog een plekje in Path A vrij is dan is dat voor het eerstvolgende team in League B dat nog niet was gekwalificeerd voor de playoffs.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan