Dan moet het wel mogelijk zijn Israël veilig te verlaten per vliegtuig. Over land kunnen ze niet weg daar.Gewoon ergens in een neutraal land spelen, dat doet Oekraïne toch ook?
Of ze moeten per boot naar Cyprus gaan misschien.
Dan moet het wel mogelijk zijn Israël veilig te verlaten per vliegtuig. Over land kunnen ze niet weg daar.Gewoon ergens in een neutraal land spelen, dat doet Oekraïne toch ook?
Zo, dat is wel iets nieuws om rekening mee te houden.Dan moet het wel mogelijk zijn Israël veilig te verlaten per vliegtuig. Over land kunnen ze niet weg daar.
Of ze moeten per boot naar Cyprus gaan misschien.
Er moet eerst nog een datum worden gevonden waarop de nieuwe datum bekend wordt gemaakt.Is er al een nieuwe datum??
Omdat Israel op de 22ste de verjaardag van Rinus viert valt die dag al af. Oostenrijk heeft een week later RiesenSchnitzelHinterBergenWandelwoche, daarna is het Jodeltalfest en daarna heeft Israel het open WK fierljeppen dus ik wens de FIFA veel succes. Dat wordt drie wedstrijden in 4 dagen en daar heeft Hongarije terecht geen trek in want daar zit men in die periode met de Goulashoriade die dit jaar wel op een oneven week moet vallen want dat is natuurlijk een eeuwenoude traditie. Maar in Roemenie gaan ze het stenigen van de puthoeren ook niet uitstellen, dus daar ga je al.Is er al een nieuwe datum??
Kun je wel vergeten, daar gaan ze nooit akkoord mee.Ik denk 2-0
In die maand is er wel genoeg tijd voor het elftal om een lokatie te vinden voor hun thuiswedstrijden als het niet in Israël gespeeld kan worden.Maar wat ik me wel afvraag is of de UEFA nou daadwerkelijk denkt dat over 1 maand (waar het afgelaste duel van Israel tegen Zwitserland naartoe geschoven is) het 'gedoe' op de Gaza voorbij is? Dit wordt eerder jaren dan maanden.
Nee hoor, ik moet er altijd om lachen, die grote zorgen die jij je maakt als er een wedstrijd uitvalt. Dan kun je de klok er op gelijk zetten. Dan is het nog slechts de vraag wie eerder is Forza AZ of JMD.Ik ga maar niet meer vragen wanneer ze in hemelsnaam dat duel willen verspelen want daar kunnen sommigen hier slecht tegen..
Grote zorgen is wat anders hoor. Grote zorgen maak ik me over de gezondheid van mijn nichtje of over familie of over zaken die spelen bij leerlingen van me.Nee hoor, ik moet er altijd om lachen, die grote zorgen die jij je maakt als er een wedstrijd uitvalt.
Als ik het goed begrijp dan wordt Path A aangevuld met de beste groepswinnaar van League D (Estland).ALbanië is trouwens erg dicht bij het EK, dat zou leuk zijn...
@Forza-AZ: hoe zat het ook alweer met bepalen wie de PO mocht spelen? De groepswinnaars van A t/m C hebben recht op PO, als die zich plaatsen schuift dat door toch (in zowel A als B als C). Op dit moment lijken er uit A maar 3 landen de PO in te hoeven (NL, Tsj, Wal), hoe gaat men dan aanvullen, de eerste uit B die zich nog niet voor de PO geplaatst heeft?