Ik vind ze idd ook niet heel gekZijn toch marktconforme prijzen?
Precies, zat anderen die wel willen.Je hoeft er niet heen te gaan.
Patser!Ik 2 radio's en 1 tamtam.
Typisch JMD vraagje. 😄Israël - Zwitserland afgelast... Logisch natuurlijk gezien de situatie, maar gezien de overvolle kalender, wanneer gaan ze die in hemelsnaam inhalen??
Ik zou zeggen daar kan best een staartberekening op worden toegepast.Typisch JMD vraagje. 😄
Je kent me...Typisch JMD vraagje. 😄
Of elimineren door substitueren.Ik zou zeggen daar kan best een staartberekening op worden toegepast.
Ik maak ook het rooster op mijn werk maar toch kan het mij geen bal schelen wanneer Israel-Oostenrijk nu gespeeld moet worden.😏Heeft ook wel met mijn werk te maken, roostermaker (behalve wiskundedocent doe ik dat ook), daar is het ook constant schakelen.
Dat wordt dan dus Zwitserland.Gewoon ergens in een neutraal land spelen, dat doet Oekraïne toch ook?
Locatie is het probleem niet, wel de tijd...Gewoon ergens in een neutraal land spelen, dat doet Oekraïne toch ook?
Een paar jaar geleden waren er ook 3 wedstrijden in 1 interlandweek, dus dat zou in november dan ook moeten kunnen.Israël - Zwitserland afgelast... Logisch natuurlijk gezien de situatie, maar gezien de overvolle kalender, wanneer gaan ze die in hemelsnaam inhalen??