EURO2024

Max

Administrator
Forumleiding
Ivanusec die in een basisplaats heeft op het middenveld van Kroatië. Niet per se de slechtste linke van Kroatië.
 

JMD

Well-known member
Roemenië - Kosovo gestaakt, omdat er een spandoek hing met "Kosovo hoort bij Servië"...
 

JMD

Well-known member
Belangrijke zege voor Italië op Oekraïne, stap richting EK voor de Azzurri.
 

Batigoal

Well-known member
Spanje en Portugal maken wel een prima indruk deze kwalificatie, al zitten ze niet in de moeilijkste groepen.

In groep E wel apart dat Albanië bovenaan staat, al heeft achtervolger Tsjechië nog een wedstrijd tegoed. Maar dat zou toch wel leuk zijn als die zich kwalificeren. Moldavië maakt daar ook nog alle kans. Slovenië en Kazachstan trouwens ook verrassend sterk in groep H.
 

Sensini

Well-known member
Luxemburg en Israël zij (voor hun doen) ook goed bezig, staan allebei derde. Als Slovenië en Roemenië nog punten morsen zou er nog wel 'ns een verassing uit kunnen komen. Waarbij ik die kans voor Israël groter acht, die hebben zelfs nog kans via de play-offs.
 

Mario

Well-known member
Luxemburg is met die 9-0 flink uit de bocht gevlogen, ik ben benieuwd of dat nog invloed op hun komende wedstrijden zal hebben. Ze waren idd op de goede weg. Israël op een eindtoernooi zou ook wel eens leuk zijn.
 

Sensini

Well-known member
Israël eindigde eerder dit jaar als derde op het WK onder 20. Dat zou oorspronkelijk in Indonesië worden gehouden maar werd vanwege protesten tegen Israëlische deelname verplaatst naar Argentinië.
 

Joost

Well-known member
Vanmiddag gaat start de inschrijfperiode voor tickets.
Gelukkig heeft de UEFA iedereen met een normale beurs vast vrijwel uitgesloten van wedstrijden;

1696326075191.png
 
Laatst bewerkt:

Jef400

Well-known member
Ik schrijf me in voor de categorieën 3 en 4 niet ver over de grens en ik zie wel wat er van komt. Feit is wel dat ik de wedstrijden als ik kaarten krijg heen en weer uit huis vandaan ga bezoeken.
 
Bovenaan