EURO 2021

Joost

Well-known member
Tsja ... het organisatie talent van de Belgen laat vaak aan te wensen over. De vergunning tot bouw is nog niet geregeld en er schijnt ook protest van omwonenden te zijn. Brussel loopt nu miljoenen aan inkomsten mis.

Brussel wilde goede sier maken met een stadion maar de grond ligt helemaal niet in Brussel.
 

JMD

Well-known member
Brussel wilde goede sier maken met een stadion maar de grond ligt helemaal niet in Brussel.

Klopt. Het lag op Vlaams grondgebied, en daar werd dus (zoals zo ongeveer alles in Belgi?) een taalstrijd van gemaakt.
 

Friesland

Well-known member
Dat klinkt logisch. Ook Europees kampioen Portugal geen thuiswedstrijden.

Portugal had zich niet kandidaat gesteld. Ik kan mij zo voorstellen dat de kandidatuur van Frankrijk zou zijn afgewezen, maar Frankrijk had zich ook niet kandidaat gesteld.
Wit-Rusland, Bulgarije, Isra?l, Macedoni?, Zweden en Wales zijn de landen die zich wel kandidaat hadden gesteld, maar uiteindelijk niet zijn geselecteerd.
 

ALenstra

Well-known member
Vanwege een conflict tussen spelers en nationale bond riskeert Denemarken deelname aan het EK van 2020.
 

JMD

Well-known member
Ik lees net dat ze een selectie uit de amateurs/semiprofessionals hebben gehaald.
Spelen voor clubs met mooie namen als Taarup Paarup IF, Skovshoved en Jaegersborg Boldklub.
Wel een unieke kans voor amateurspelers... :)
 

Mario

Well-known member
Ik lees net dat ze een selectie uit de amateurs/semiprofessionals hebben gehaald.
Spelen voor clubs met mooie namen als Taarup Paarup IF, Skovshoved en Jaegersborg Boldklub.
Wel een unieke kans voor amateurspelers... :)

En ook gewoon doorgaan met die selectie, de rest niet meer selecteren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik lees net dat ze een selectie uit de amateurs/semiprofessionals hebben gehaald.
Spelen voor clubs met mooie namen als Taarup Paarup IF, Skovshoved en Jaegersborg Boldklub.
Wel een unieke kans voor amateurspelers... :)

Ja geweldig. Deens international.

Daarmee moeten ze toch wel een leuke transfer kunnen maken naar een vaag voetballand dat goed betaalt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kunnen ze beter voor Ajax kiezen. Die hebben miljoenen fans in de Amerika's.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, dat komt doordat geen Denen meer kopen maar Zuid Amerikanen. Lijkt mij logisch.

Al is Ajax natuurlijk al sinds de 70's over de hele wereld razend populair. Lijkt mij ook logisch.
 

JMD

Well-known member
Ja geweldig. Deens international.

Daarmee moeten ze toch wel een leuke transfer kunnen maken naar een vaag voetballand dat goed betaalt.

Even los van dat laatste. Je hebt alleen maar amateurvoetbal gespeeld, en dan heb je ineens een interland achter je naam. Dat kan je later dan toch mooi aan je kleinkinderen vertellen...:)
 
Bovenaan