EURO 2021

Forza AZ

Well-known member
Kan niet, Nederland speelt sowieso tegen een PO winnaar, of die van A, of die van D. Dat wordt als het goed is zo geloot.

Nederland speelt tegen de winnaar van play-off D (Georgi?, Wit Rusland, Macedoni? of Kosovo), tenzij Roemeni? play-off A wint. Want dan komt Roemeni? als gastland in groep C.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nederland speelt tegen de winnaar van play-off D (Georgi?, Wit Rusland, Macedoni? of Kosovo), tenzij Roemeni? play-off A wint. Want dan komt Roemeni? als gastland in groep C.

Dus de kans op een poule met Oekraine en Georgi?, Wit Rusland, Macedoni? of Kosovo is vrij re?el? Op een EK...
 

Batigoal

Well-known member
Doe dan maar Kosovo. In de flitsen die ik daarvan zag vond ik dat nog wel een aardig team en het is weer eens wat anders.

Ik heb in dit topic trouwens een paar keer Oekra?ne aangeprezen dus het wordt interessant ze aan het werk te zien tegen Oranje.
 

JMD

Well-known member
Kan niet, Nederland speelt sowieso tegen een PO winnaar, of die van A, of die van D. Dat wordt als het goed is zo geloot.

Waarom gaat de winnaar van PO A alleen naar de poule van NL als Roemeni? wint en niet als Bulgarije of IJsland wint?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Waarom gaat de winnaar van PO A alleen naar de poule van NL als Roemeni? wint en niet als Bulgarije of IJsland wint?

Dat heeft te maken met wat net geloot is. Nederland heeft in principe de winnaar van PO D geloot en Duitsland de winnaar van PO A. Mocht Roemeni? PO A winnen draaien ze het om.
 

Forza AZ

Well-known member
Dus de kans op een poule met Oekraine en Georgi?, Wit Rusland, Macedoni? of Kosovo is vrij re?el? Op een EK...

Ja, want Roemeni? moet ook nog 2 uitwedstrijden winnen om zich te plaatsen. Eerst tegen IJsland en daarna tegen Bulgarije of Hongarije.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
In B is een finale tussen Noord-Ierland en Ierland in Belfast mogelijk. Ik neem aan dat al het politieverlof is ingetrokken voor die week voor het geval dat gebeurt...
 

erka

Well-known member
In B is een finale tussen Noord-Ierland en Ierland in Belfast mogelijk. Ik neem aan dat al het politieverlof is ingetrokken voor die week voor het geval dat gebeurt...

Spelen vaker tegen elkaar, vorig jaar nog. Volgens mij is er altijd een hoop gedoe en gebooh maar valt het voor de rest wel mee.

Ierland-Engeland is veel heftiger.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Spelen vaker tegen elkaar, vorig jaar nog. Volgens mij is er altijd een hoop gedoe en gebooh maar valt het voor de rest wel mee.

Ierland-Engeland is veel heftiger.

Maar dat is dan wel vrijwel altijd in Dublin omdat het daar veiliger is. De laatste keer dat ze in Belfast tegen elkaar speelden was in 1994, kwalificatie EK 1996. Bovendien is de inzet nu natuurlijk wel hoog.
 

Mario

Well-known member
C is de meest in het oog springende PO. Noorwegen maakt daar nog wel een goede kans op het EK denk ik.
 

ALenstra

Well-known member
Sint Petersburg onzeker als speelstad als het aan WADA ligt. De anti-doping organisatie wil dat Rusland de komende 4 jaar geschorst wordt. Een van de consequenties is dat Rusland in die tijd geen sport-evenmenten mag organiseren.
 

Mario

Well-known member
Sint Petersburg onzeker als speelstad als het aan WADA ligt. De anti-doping organisatie wil dat Rusland de komende 4 jaar geschorst wordt. Een van de consequenties is dat Rusland in die tijd geen sport-evenmenten mag organiseren.

Nou, dan spelen we dus niet tegen Oekraine.
 

Max

Administrator
Forumleiding
EURO 2020

EURO 2020

Lijkt mij dat er nog wel wat procedures gaan lopen en dan nog zal dan per loting worden bepaald of we dan wel of niet Oekra?ne treffen.
 
Bovenaan