Ah, op die manier. Verkeerd gelezen...Ik bedoel Belgie - Finland in St Petersburg
Ah, op die manier. Verkeerd gelezen...Ik bedoel Belgie - Finland in St Petersburg
Kan niet, Nederland speelt sowieso tegen een PO winnaar, of die van A, of die van D. Dat wordt als het goed is zo geloot.
Nederland speelt tegen de winnaar van play-off D (Georgi?, Wit Rusland, Macedoni? of Kosovo), tenzij Roemeni? play-off A wint. Want dan komt Roemeni? als gastland in groep C.
Dus de kans op een poule met Oekraine en Georgi?, Wit Rusland, Macedoni? of Kosovo is vrij re?el? Op een EK...
Kan niet, Nederland speelt sowieso tegen een PO winnaar, of die van A, of die van D. Dat wordt als het goed is zo geloot.
Waarom gaat de winnaar van PO A alleen naar de poule van NL als Roemeni? wint en niet als Bulgarije of IJsland wint?
Dus de kans op een poule met Oekraine en Georgi?, Wit Rusland, Macedoni? of Kosovo is vrij re?el? Op een EK...
In B is een finale tussen Noord-Ierland en Ierland in Belfast mogelijk. Ik neem aan dat al het politieverlof is ingetrokken voor die week voor het geval dat gebeurt...
Spelen vaker tegen elkaar, vorig jaar nog. Volgens mij is er altijd een hoop gedoe en gebooh maar valt het voor de rest wel mee.
Ierland-Engeland is veel heftiger.
Dat heeft te maken met wat net geloot is. Nederland heeft in principe de winnaar van PO D geloot en Duitsland de winnaar van PO A. Mocht Roemeni? PO A winnen draaien ze het om.
Dan gaat het wel heel ver.Aha, oke. Ik was even de draad kwijt.
Sint Petersburg onzeker als speelstad als het aan WADA ligt. De anti-doping organisatie wil dat Rusland de komende 4 jaar geschorst wordt. Een van de consequenties is dat Rusland in die tijd geen sport-evenmenten mag organiseren.