Oh iedereen moet vooral voor zichzelf weten wat hij wel en niet eet en drinkt laat ik dat voorop stellen. Maar je kunt moeilijk beweren dat iemand die gezond eet het niet goed doet. Je hoeft het uiteraard niet een ander op te leggen, het Is net religie eigenlijk.
Dat ik geen frituur heb Is vooral omdat ik het gewoon niet lekker vind.
Behalve kaasstengels natuurlijk. En Satekroketten.
De frituurpan wordt nog steeds gebruikt. Zo niet weten waarom niet. Het is ook niet dat hij wekelijks opstaat, maar dat hedendaagse gezondheidsgezeur komt wel mijn neus uit.
Als je het niet iedere dag doet, komt het best goed.
Droge rijst en kipfilet zonder saus? Dat krijg je met fatsoen toch ook niet weg?Je kan bijvoorbeeld een pizza eten, of een bord rijst, met kip en groenten.
Een pizza margherita (300gr) bevat ruim 700 kcal.
Een bord rijst (200gr), kipfilet (200gr) met groenten(200gr) bevat 588 Kcal.
Kerriesaus! !Droge rijst en kipfilet zonder saus? Dat krijg je met fatsoen toch ook niet weg?
Met rijst, kip en groenten is prima wat lekkers te bereiden maar dan zal er wel wat gemarineerd moeten worden en een lekker sausje erbij om het spul bij elkaar te brengen.
Overigens is een pizza margarita ook geen eten maar de basis om een echte pizza te maken.
De beer was hier als verrassing de ribs waren weer lekkah!Chillisaus natuurlijk. Heerlijk bij kip en rijst.
Straks bloemkool, aardappels en een balletje. Ben toch wel een ouderwetse prakkieman. 4 a 5 keer per week, heerlijk.
Droge rijst en kipfilet zonder saus? Dat krijg je met fatsoen toch ook niet weg?
Met rijst, kip en groenten is prima wat lekkers te bereiden maar dan zal er wel wat gemarineerd moeten worden en een lekker sausje erbij om het spul bij elkaar te brengen.
Overigens is een pizza margarita ook geen eten maar de basis om een echte pizza te maken.
Kerriesaus! !
Chillisaus natuurlijk. Heerlijk bij kip en rijst.
Hij heet bij ons de berenscooterHa, de berenhelm!
Inhethoekje.
Kipnuggets is toch wel de grootst mogelijke teringzooi die er is.
Kipnuggets is toch wel de grootst mogelijke teringzooi die er is.
Wij hebben 2 kinderen, ikzelf ben de 3e, dus we eten hier toch wel regelmatig (regelmatig = sowieso vrijdag, en af en toe een extra keer in de week) snackjes. Vooral kipnuggets gaan er hier wel in. Verder eten we gewoon veel aardappelen, groente en vlees, of pasta. Dat kan nooit erg ongezond zijn.