Eten en Drinken

gevegt

Well-known member
Dat is veel van die rommel.
Toen dochter gevegt nog vlees at, hebben we het een keer uitgerekend. Een kilo kip kostte toen al snel 14 euro bij die ketens.
Zelf kom ik hooguit 1 x per jaar als we onderweg naar Hamburg ( haha ) met de bus een stop maken. Met een aantal flessen achter de kiezen is het nog net te doen en het zoutgehalte doet je weer zuipen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toen dochter gevegt nog vlees at, hebben we het een keer uitgerekend. Een kilo kip kostte toen al snel 14 euro bij die ketens.
Zelf kom ik hooguit 1 x per jaar als we onderweg naar Hamburg ( haha ) met de bus een stop maken. Met een aantal flessen achter de kiezen is het nog net te doen en het zoutgehalte doet je weer zuipen.

Inderdaad niet normaal als je het gaat omrekenen. Ik geloof dat je bij de Burger King toch tot een nog veel schrikbarender bedrag gaat komen dan 14 euro. Tijdens het zuipen is het echter wel prima.

Tja, toen ze een keer meelas op dit mooie forum was het direct gedaan met de frikadellen speciaal.

De tijd dat de rauwe frikandellen eter Harns nog op het forum rondliep?
 

de waan

Well-known member
Ja, die KFC rommel enzo pfff. Daar gaan dan mensen met kinderen heen. Bijna misdadig.

Eet smakelijk.

chckhead.jpg
 

SanMark.

Well-known member
We eten hier maximaal 1 keer in de week aardappelen.

Voor de rest veel pasta , rijst en dingen die we zelf maken door op internet recepten op te zoeken.

Een frituurpan hebben we niet in huis zo nu en dan een frikandel speciaal of iets dergelijks is heerlijk maar dan bestellen we dat wel bij de snackbar. Maar dat is nog niet 1 keer per maand.

Daarnaast ben ik wel een besteller van bv een pizza of spare ribs.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
We gaan niet naar de Mac oid. Gewoon de kiloknaller kipnuggets, frikandellen of mexicano's van de Lidl of Aldi :duim:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die kosten veel minder. Ik ga echt niet iets eten omdat het slecht is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die kosten veel minder. Ik ga echt niet iets eten omdat het slecht is.

Zolang je je kinderen maar gezond voed, want anders is dat ook een vorm van mishandeling. Maar goed, een keer per week aan die rommel is geen ramp.
 

Makanaky

Well-known member
1x per week dat is zeer regelmatig. 1 x per maand een pizza'tje op m'n voetbalavond houd ik 't bij.
 

gevegt

Well-known member
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Hiske mag wel even aan haar Nederlands gaan werken. Allemachtig, wat een fouten.
 
Bovenaan