JMD
Well-known member
Jep. Ik ook. Eerste helft ging ook niet eenvoudig....Dit gaat een stuk makkelijk dan ik van te voren had gedacht.
Haha, die reacties van die oude dames...
Jep. Ik ook. Eerste helft ging ook niet eenvoudig....Dit gaat een stuk makkelijk dan ik van te voren had gedacht.
Het is wel duidelijk wat de top 4 is momenteel, PSV, Feyenoord, AZ en Twente al 8 of meer punten voor op de nummer 5
Dit is wel het topic van de open deuren he.Doelsaldo gaat nog belangrijk worden richting einde seizoen
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
De Ibrahim Afellay trofee 2023 kan nu al worden uitgereikt.Dit is wel het topic van de open deuren he.
Zeer zeker...De Ibrahim Afellay trofee 2023 kan nu al worden uitgereikt.
Ik ben nog niet onder de indruk van het vernieuwde Ajax. Vanmiddag ook weer voornamelijk verbeterpunten ipv aanknopingspunten.Dit is wel het topic van de open deuren he.
Je bent zelf deuren!Dit is wel het topic van de open deuren he.
Geluk kun je niet zelf creëren.Inderdaad. Die 0-2 is een voorbeeld van het eerste deel van je post (dat hebben spitsen soms, Van Nistelrooij noemde het ooit de ketchupfles, ineens komt alles eruit), maar die 0-1 van het tweede deel. Je moet je eigen 'geluk' ook creëeren.
Tuurlijk wel.Geluk kun je niet zelf creëren.
Hoe dan?Tuurlijk wel.
Veel manieren, als je vriendin een tering wijf blijkt er afscheid van nemen.Hoe dan?
Dat is een andere geluksdefinitie.Veel manieren, als je vriendin een tering wijf blijkt er afscheid van nemen.
om maar een voorbeeld te noemen.
Tuurlijk wel. Die 0-1 van Gimenez is er een perfect voorbeeld van. Doordat Gimenez door blijft jagen gaat uiteindelijk de keeper de fout in. Dat de keeper de fout in gaat is een gelukje voor Gimenez, maar komt wel doordat Gimenez doorjaagtGeluk kun je niet zelf creëren.
Nee dat is gewoon technisch goed voetbal. Geluk kan je niet beïnvloeden.Tuurlijk wel. Die 0-1 van Gimenez is er een perfect voorbeeld van. Doordat Gimenez door blijft jagen gaat uiteindelijk de keeper de fout in. Dat de keeper de fout in gaat is een gelukje voor Gimenez, maar komt wel doordat Gimenez doorjaagt
Dan is dat de kwaliteit van Gimenez, geen geluk.Tuurlijk wel. Die 0-1 van Gimenez is er een perfect voorbeeld van. Doordat Gimenez door blijft jagen gaat uiteindelijk de keeper de fout in. Dat de keeper de fout in gaat is een gelukje voor Gimenez, maar komt wel doordat Gimenez doorjaagt
+1Ik snap dat het bijzonder is dat je als AZ wint in de Arena maar moet dit nou...