Jef400
Well-known member
Geen onzin. Wordt daardoor een gat getrokken waardoor de aanval ij leven blijftGoal afgekeurd
Geen onzin. Wordt daardoor een gat getrokken waardoor de aanval ij leven blijftGoal afgekeurd
Ik ben ook niet objectief, maar je hebt gelijk.Dus wel... Ik ben natuurlijk niet objectief maar ze staan even later gewoon samen op, staan gewoon in de 16 bij die voorzet.
Ehh nee, die bal kwam daar helemaal niet meer. Was Tillman hierdoor ineens vrij gekomen op een voorzet was het een no-brainer geweest, maar hier, kom op, de aanval gaat nog 2x heen en weer...Geen onzin. Wordt daardoor een gat getrokken waardoor de aanval ij leven blijft
Nee, daardoor kan hij die bal niet verdedigen en het is geen nieuwe situatie dus affluiten.Ehh nee, die bal kwam daar helemaal niet meer. Was Tillman hierdoor ineens vrij gekomen op een voorzet was het een no-brainer geweest, maar hier, kom op, de aanval gaat nog 2x heen en weer...
De scheidsrechter beslist NIET DE VARWaardeloze scheidsrechter en VAR.
Denk dat je nog een paar keer de herhaling moet bekijken... Want bij de voorzet staat dat koppeltje gewoon weer samen in de 16. In no-time stond die Spartaan weer op.Nee, daardoor kan hij die bal niet verdedigen en het is geen nieuwe situatie dus affluiten.
Valt echt te hopen dat PSV af en toe punten gaat verspelen in dit soort wedstrijden. Ik zie amper verschil in kwaliteit tussen Feyenoord en PSV, dus ik vrees ervoor dat die gemiste 4 punten aan het begin van het seizoen ons helemaal aan het eind op gaan breken.
De VAR is waardeloos omdat hij hem roept.De scheidsrechter beslist NIET DE VAR
Zowel PSV als Feyenoord gaan echt nog wel punten verspelen hoor. Er zit idd weinig verschil tussen ons. En verder hebben jullie natuurlijk nog de duels in Rotterdam en EIndhoven tegen PSV. Wel mooi, voor het eerst sinds heel lange tijd weer een kampioensstrijd tussen Feyenoord en PSV (zonder Ajax), dat is lang geleden (2001 denk ik)Valt echt te hopen dat PSV af en toe punten gaat verspelen in dit soort wedstrijden. Ik zie amper verschil in kwaliteit tussen Feyenoord en PSV, dus ik vrees ervoor dat die gemiste 4 punten aan het begin van het seizoen ons helemaal aan het eind op gaan breken.
Joh!Zowel PSV als Feyenoord gaan echt nog wel punten verspelen hoor.
Vandaag verspeeld PSV de eerste punten. Feyenoord heeft een veel betere selectie dan PSV. Of laat ik het zo zeggen. Selectie van Feyenoord is beter in balans.Valt echt te hopen dat PSV af en toe punten gaat verspelen in dit soort wedstrijden. Ik zie amper verschil in kwaliteit tussen Feyenoord en PSV, dus ik vrees ervoor dat die gemiste 4 punten aan het begin van het seizoen ons helemaal aan het eind op gaan breken.
Ik was tot nu toe nog niet kapot van Lozano, maar dit doet hij heel fraai, 3 man bezighouden en dan ineens zo'n bal.Pfoh, dat was een hele fraaie.
Wat een onzin komt er af en toe uit jouw SM-G970F, Rob.Vandaag verspeeld PSV de eerste punten. Feyenoord heeft een veel betere selectie dan PSV. Of laat ik het zo zeggen. Selectie van Feyenoord is beter in balans.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Zie net de beelden van deze goal, ja het is geklungel, maar Gimenez zet ook gewoon heel goed door en creëert daardoor de kans.Wat een geklungel achterin bij Zwolle. Gimenez profiteert en zet Feyenoord op een verdiende voorsprong.