Eredivisie speelronde 8

Klikkerdeklik


  • Totaal aantal stemmers
    4

PES5

Administrator
Forumleiding
Die VAR, wat slecht. Heeft niks meer met de volgende aanval te maken. En natuurlijk gaat ruggengraatloze Higler daarin mee. Wat zijn de scheidsrechters van tegenwoordig toch een slappe zakken.
 

JMD

Well-known member
Geen onzin. Wordt daardoor een gat getrokken waardoor de aanval ij leven blijft
Ehh nee, die bal kwam daar helemaal niet meer. Was Tillman hierdoor ineens vrij gekomen op een voorzet was het een no-brainer geweest, maar hier, kom op, de aanval gaat nog 2x heen en weer...
 

JMD

Well-known member
Ook hier weer, waarom die korte corners??? Je hebt verdomme fantastische koppers voorin en dan ga je de corner kort nemen waardoor je geeneens een voorzet kan geven...

PSV begon sterk, maar het zakte wel wat weg.
 

Jef400

Well-known member
Ehh nee, die bal kwam daar helemaal niet meer. Was Tillman hierdoor ineens vrij gekomen op een voorzet was het een no-brainer geweest, maar hier, kom op, de aanval gaat nog 2x heen en weer...
Nee, daardoor kan hij die bal niet verdedigen en het is geen nieuwe situatie dus affluiten.
 

JMD

Well-known member
Nee, daardoor kan hij die bal niet verdedigen en het is geen nieuwe situatie dus affluiten.
Denk dat je nog een paar keer de herhaling moet bekijken... Want bij de voorzet staat dat koppeltje gewoon weer samen in de 16. In no-time stond die Spartaan weer op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Valt echt te hopen dat PSV af en toe punten gaat verspelen in dit soort wedstrijden. Ik zie amper verschil in kwaliteit tussen Feyenoord en PSV, dus ik vrees ervoor dat die gemiste 4 punten aan het begin van het seizoen ons helemaal aan het eind op gaan breken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Valt echt te hopen dat PSV af en toe punten gaat verspelen in dit soort wedstrijden. Ik zie amper verschil in kwaliteit tussen Feyenoord en PSV, dus ik vrees ervoor dat die gemiste 4 punten aan het begin van het seizoen ons helemaal aan het eind op gaan breken.

Parijs is nog ver.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Valt echt te hopen dat PSV af en toe punten gaat verspelen in dit soort wedstrijden. Ik zie amper verschil in kwaliteit tussen Feyenoord en PSV, dus ik vrees ervoor dat die gemiste 4 punten aan het begin van het seizoen ons helemaal aan het eind op gaan breken.
Zowel PSV als Feyenoord gaan echt nog wel punten verspelen hoor. Er zit idd weinig verschil tussen ons. En verder hebben jullie natuurlijk nog de duels in Rotterdam en EIndhoven tegen PSV. Wel mooi, voor het eerst sinds heel lange tijd weer een kampioensstrijd tussen Feyenoord en PSV (zonder Ajax), dat is lang geleden (2001 denk ik)
 

JMD

Well-known member
We gaan zo weer beginnen. Hups PSV! Graag weer de scherpte van het begin van het duel.
 

stc

Well-known member
Valt echt te hopen dat PSV af en toe punten gaat verspelen in dit soort wedstrijden. Ik zie amper verschil in kwaliteit tussen Feyenoord en PSV, dus ik vrees ervoor dat die gemiste 4 punten aan het begin van het seizoen ons helemaal aan het eind op gaan breken.
Vandaag verspeeld PSV de eerste punten. Feyenoord heeft een veel betere selectie dan PSV. Of laat ik het zo zeggen. Selectie van Feyenoord is beter in balans.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Wow, wat simpel ineens... Maar Tillman had natuurlijk eerder moeten schieten, had niet meer verwacht dat de bal erin zou gaan...
0-1

Nu maar hopen dat de VAR niet 1 minuut eerder nog een overtreding heeft gezien. ;)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vandaag verspeeld PSV de eerste punten. Feyenoord heeft een veel betere selectie dan PSV. Of laat ik het zo zeggen. Selectie van Feyenoord is beter in balans.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Wat een onzin komt er af en toe uit jouw SM-G970F, Rob.
 

JMD

Well-known member
Wat een geklungel achterin bij Zwolle. Gimenez profiteert en zet Feyenoord op een verdiende voorsprong.
Zie net de beelden van deze goal, ja het is geklungel, maar Gimenez zet ook gewoon heel goed door en creëert daardoor de kans.
 
Bovenaan