Gimenez zit in een fase dat alles goed valt, maar hij stopt er ook wel heel veel in ja.Zie net de beelden van deze goal, ja het is geklungel, maar Gimenez zet ook gewoon heel goed door en creëert daardoor de kans.
Gimenez zit in een fase dat alles goed valt, maar hij stopt er ook wel heel veel in ja.Zie net de beelden van deze goal, ja het is geklungel, maar Gimenez zet ook gewoon heel goed door en creëert daardoor de kans.
Inderdaad. Die 0-2 is een voorbeeld van het eerste deel van je post (dat hebben spitsen soms, Van Nistelrooij noemde het ooit de ketchupfles, ineens komt alles eruit), maar die 0-1 van het tweede deel. Je moet je eigen 'geluk' ook creëeren.Gimenez zit in een fase dat alles goed valt, maar hij stopt er ook wel heel veel in ja.
😉Denk dat je nog een paar keer de herhaling moet bekijken... Want bij de voorzet staat dat koppeltje gewoon weer samen in de 16. In no-time stond die Spartaan weer op.
Vond die tweede ook wel echt een klassegoal. Hij schiet hem vol overtuiging binnen, waardoor het een simpele goal lijkt. Maar zo eenvoudig is het niet om een bal gecontroleerd in één keer uit de lucht te nemen. Ik vraag me met de week meer af of hij wel houdbaar is in de winter. Echt een speler van uitzonderlijke klasse. Ook (en misschien wel vooral) door zijn persoonlijkheid. Die staat binnen afzienbare tijd in de spits bij een absolute topclub.Inderdaad. Die 0-2 is een voorbeeld van het eerste deel van je post (dat hebben spitsen soms, Van Nistelrooij noemde het ooit de ketchupfles, ineens komt alles eruit), maar die 0-1 van het tweede deel. Je moet je eigen 'geluk' ook creëeren.
O zeker, hij maakt het briljant af. Maar als Gimenez een tijdje uit vorm is valt de bal niet zo recht voor zijn voeten.Vond die tweede ook wel echt een klassegoal. Hij schiet hem vol overtuiging binnen, waardoor het een simpele goal lijkt. Maar zo eenvoudig is het niet om een bal gecontroleerd in één keer uit de lucht te nemen. Ik vraag me met de week meer af of hij wel houdbaar is in de winter. Echt een speler van uitzonderlijke klasse. Ook (en misschien wel vooral) door zijn persoonlijkheid. Die staat binnen afzienbare tijd in de spits bij een absolute topclub.
Nee hoor. Op enkele posities is Feyenoord beter. Rest is in balansWat een onzin komt er af en toe uit jouw SM-G970F, Rob.
Overigens ook een beetje eigenbelang, want ik wil naar PSV - Feyenoord dit voorjaar gaan en vind het altijd mooi om topspelers bij andere clubs live in actie te zien. Ik ga ook naar PSV - Ajax over 2 weken, maar dan zal ik weinig potentiële topspelers bij de tegenstander zien die in mijn rijtje komen van toppers die ik als tegenstander ooit in het Philips mocht aanschouwen (o.a. Henry, Bergkamp, Sneijder, Van der Vaart, Van Hooijdonk, Makaay, Kuijt, Berbatov, Mutu...)Zou me niet zo'n zorgen maken over de winterstop, Gimenez komt op mij over (je zegt het zelf ook al) als iemand met een goede 'kop' erop, die gaat jullie echt niet verlaten halverwege het seizoen.
De 3e club van Rotterdam op de ranglijst. Opvallend...Sparta ook niet geweldig gestart dit seizoen. Zakt ook weer weg. Plek 9-12 denk ik hoogop