Eredivisie speelronde 8

Klikkerdeklik


  • Totaal aantal stemmers
    4

JMD

Well-known member
Lopen we toch weer wat goals uit op AZ, FC Twente en Feyenoord...

Het merendeel van de PSV-kaarten dit seizoen komen volgens mij door mopperen... Sowieso al dom, maar bij 0-4 helemaal dom..
 

JMD

Well-known member
Het is wel duidelijk wat de top 4 is momenteel, PSV, Feyenoord, AZ en Twente al 8 of meer punten voor op de nummer 5
 

stc

Well-known member
Doelsaldo gaat nog belangrijk worden richting einde seizoen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Abubakari

Well-known member
Dit is wel het topic van de open deuren he.
Ik ben nog niet onder de indruk van het vernieuwde Ajax. Vanmiddag ook weer voornamelijk verbeterpunten ipv aanknopingspunten.
Grootste winst is dat Ajax pas over 14 dagen weer hoeft te spelen.
 

Maasveld

Well-known member
Inderdaad. Die 0-2 is een voorbeeld van het eerste deel van je post (dat hebben spitsen soms, Van Nistelrooij noemde het ooit de ketchupfles, ineens komt alles eruit), maar die 0-1 van het tweede deel. Je moet je eigen 'geluk' ook creëeren.
Geluk kun je niet zelf creëren.
 

Jacco

Well-known member
Ik kijk zojuist de samenvattingen terug en zie de favorieren betrekkelijk makkelijk winnen.
De top lijkt dit seizoen wat verder verwijderd van de rest.
 

JMD

Well-known member
Geluk kun je niet zelf creëren.
Tuurlijk wel. Die 0-1 van Gimenez is er een perfect voorbeeld van. Doordat Gimenez door blijft jagen gaat uiteindelijk de keeper de fout in. Dat de keeper de fout in gaat is een gelukje voor Gimenez, maar komt wel doordat Gimenez doorjaagt
 

De Wolf

Well-known member
Tuurlijk wel. Die 0-1 van Gimenez is er een perfect voorbeeld van. Doordat Gimenez door blijft jagen gaat uiteindelijk de keeper de fout in. Dat de keeper de fout in gaat is een gelukje voor Gimenez, maar komt wel doordat Gimenez doorjaagt
Nee dat is gewoon technisch goed voetbal. Geluk kan je niet beïnvloeden.
 

Maasveld

Well-known member
Tuurlijk wel. Die 0-1 van Gimenez is er een perfect voorbeeld van. Doordat Gimenez door blijft jagen gaat uiteindelijk de keeper de fout in. Dat de keeper de fout in gaat is een gelukje voor Gimenez, maar komt wel doordat Gimenez doorjaagt
Dan is dat de kwaliteit van Gimenez, geen geluk.
 
Bovenaan