Miramar
Well-known member
De fakkel winkel was dicht denk ik.Ik was net op tijd terug voor Sparta - PSV, heb Ajax - AZ dus niet gezien (zie net even de goals). Is het verder rustig gebleven tijdens het duel? Geen gekke dingen op de tribune?
De fakkel winkel was dicht denk ik.Ik was net op tijd terug voor Sparta - PSV, heb Ajax - AZ dus niet gezien (zie net even de goals). Is het verder rustig gebleven tijdens het duel? Geen gekke dingen op de tribune?
o.a. van Gaal, van Praag Sjakie en Kist.Geen gekke dingen op de tribune?
Of ze waren op na de Klassieker...De fakkel winkel was dicht denk ik.
Ajax ergens midden jaren 60 zijn ze net niet gedegradeerd.Jep. Sowieso sta je wel eens zo laag als je het eerste duel verliest en je het tweede duel aan het eind van het weekend speelt, maar dit is anders. Ook Feyenoord en PSV hebben wel eens best laag gestaan, maar 16e? Feyenoord misschien in de HCS-jaren. Wel vertekent dit natuurlijk omdat Ajax 2 duels minder gespeeld heeft en 1 van die duels bijna al gewonnen heeft.
Jep. Maar toen deden er volgens mij maar 16 clubs mee aan de eredivisie, dus zullen ze geen 16e gestaan hebben.Ajax ergens midden jaren 60 zijn ze net niet gedegradeerd.
Ik snap dat het bijzonder is dat je als AZ wint in de Arena maar moet dit nou...lachen is gezond3
www.youtube.com
Denk dat het idd niet meer meetelt in deze aanval.Ja, dat was wel een overtreding, maar telt dat mee voor de aanval? Even later staan ze samen op en gaan ze gewoon samen verder.
Higler moet kijken
Goal afgekeurdWat een onzin.
Dus wel... Ik ben natuurlijk niet objectief maar ze staan even later gewoon samen op, staan gewoon in de 16 bij die voorzet.Denk dat het idd niet meer meetelt in deze aanval.