Ron Jans had beter zijn sabbatical kunnen blijven houden. Die dacht na zijn eerste wedstrijd die Utrecht won waarschijnlijk dat hij wel even de verlosser kon spelen. Valt ook wel wat tegen.Utrecht moet wel op gaan passen op deze manier. Zou heel raar voelen mochten die er uit vliegen.
Het probleem bij Utrecht zit veel dieper, dat los je niet op met een trainerswissel.Ron Jans had beter zijn sabbatical kunnen blijven houden. Die dacht na zijn eerste wedstrijd die Utrecht won waarschijnlijk dat hij wel even de verlosser kon spelen. Valt ook wel wat tegen.
Nee, maar toen ik Ron Jans de week na die wedstrijd zag had ik de indruk dat hij dacht van wel.Het probleem bij Utrecht zit veel dieper, dat los je niet op met een trainerswissel.
Ja, die dacht overduidelijk 'dat doe ik wel even'. Valt dat even tegen.Nee, maar toen ik Ron Jans de week na die wedstrijd zag had ik de indruk dat hij dacht van wel.
Of tegen PSV thuis...Oh ja, dan spelen ze ongetwijfeld hun enige goeie wedstrijd van het seizoen. Als FC Groningen het hele seizoen zo had gespeeld als ze thuis tegen Ajax deden waren ze ook niet gedegradeerd.
En gebleven zag ik?Godverdomme, geen 2-0, 3-0 of 4-0, maar 1-1 bij rust, wééééér hetzelfde gezeik als tegen RKC en Sparta
Ajax verliest morgen niet en tegen Utrecht zeker niet.Oh ja, dan spelen ze ongetwijfeld hun enige goeie wedstrijd van het seizoen. Als FC Groningen het hele seizoen zo had gespeeld als ze thuis tegen Ajax deden waren ze ook niet gedegradeerd.
Het is nu AZ thuis, Utrecht uit en PSV uit.
Die alle 3 verliezen lijkt me einde oefening voor Steijn, dus wellicht dat ze Utrecht uit tussendoor nog winnen.
Van mij mag Steijn nog tot minimaal eind deze maand blijven.Laten we hopen dat de idioten zich morgen gewoon gedragen, ook al wordt het weer een (dikke) nederlaag. Eén voordeel: het is de uitzwaaiwedstrijd van Steijn.
Ben benieuwd of dat ook gebeurt als Ajax onverhoopt mocht winnen…Laten we hopen dat de idioten zich morgen gewoon gedragen, ook al wordt het weer een (dikke) nederlaag. Eén voordeel: het is de uitzwaaiwedstrijd van Steijn.