Eredivisie speelronde 8

Klikkerdeklik

• Totaal aantal stemmers
    4

Abubakari

Well-known member
Utrecht moet wel op gaan passen op deze manier. Zou heel raar voelen mochten die er uit vliegen.
Ron Jans had beter zijn sabbatical kunnen blijven houden. Die dacht na zijn eerste wedstrijd die Utrecht won waarschijnlijk dat hij wel even de verlosser kon spelen. Valt ook wel wat tegen.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Mario

Well-known member
Ron Jans had beter zijn sabbatical kunnen blijven houden. Die dacht na zijn eerste wedstrijd die Utrecht won waarschijnlijk dat hij wel even de verlosser kon spelen. Valt ook wel wat tegen.
Het probleem bij Utrecht zit veel dieper, dat los je niet op met een trainerswissel.

Abubakari

Well-known member
Oh ja, dan spelen ze ongetwijfeld hun enige goeie wedstrijd van het seizoen. Als FC Groningen het hele seizoen zo had gespeeld als ze thuis tegen Ajax deden waren ze ook niet gedegradeerd.
Het is nu AZ thuis, Utrecht uit en PSV uit.
Die alle 3 verliezen lijkt me einde oefening voor Steijn, dus wellicht dat ze Utrecht uit tussendoor nog winnen.

Jacco

Well-known member
Ajax voorlopig dus niet op een rechtstreekse degradatieplek, daar zullen ze ook wel niet komen lijkt me.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Godverdomme, geen 2-0, 3-0 of 4-0, maar 1-1 bij rust, wééééér hetzelfde gezeik als tegen RKC en Sparta

Friesland

Well-known member
We hebben de afgelopen 2 à 3 seizoenen al zo vaak van dit soort wedstrijden gezien. Alle energie steken in de eerste helft en dan met een 1-0 of 1-1 de rust ingaan om vervolgens met 1-3 of 1-4 te verliezen.

JMD

Well-known member
Oh ja, dan spelen ze ongetwijfeld hun enige goeie wedstrijd van het seizoen. Als FC Groningen het hele seizoen zo had gespeeld als ze thuis tegen Ajax deden waren ze ook niet gedegradeerd.
Of tegen PSV thuis... :)

Wordt gezellig morgen daar... Ik hou het op staken in de 2e helft... Ik zie Ajax normaal gesproken namelijk niet winnen, tenzij AZ weer eens aan zelfoverschatting gaat doen, dat is de enige strohalm die ik voor Ajax zie.

Miramar

Well-known member
Het is nu AZ thuis, Utrecht uit en PSV uit.
Die alle 3 verliezen lijkt me einde oefening voor Steijn, dus wellicht dat ze Utrecht uit tussendoor nog winnen.
Ajax verliest morgen niet en tegen Utrecht zeker niet.

Batigoal

Well-known member
Laten we hopen dat de idioten zich morgen gewoon gedragen, ook al wordt het weer een (dikke) nederlaag. Eén voordeel: het is de uitzwaaiwedstrijd van Steijn.

stc

Well-known member
Laten we hopen dat de idioten zich morgen gewoon gedragen, ook al wordt het weer een (dikke) nederlaag. Eén voordeel: het is de uitzwaaiwedstrijd van Steijn.
Van mij mag Steijn nog tot minimaal eind deze maand blijven.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ben benieuwd of dat ook gebeurt als Ajax onverhoopt mocht winnen…

JMD

Well-known member
Almere wint, Ajax nu op plek 16 (wat natuurlijk zeer geflatteerd is, Ajax heeft 2/3 minder duels gespeeld dan de ploegen om hen heen)

Bovenaan