Als het bij bekertjes was gebleven was ik het met je eens geweest. Het ging nu echter om vuurwerk. Ajax is daarin nalatig geweest.Het is niet logisch om gedrag van een willekeurige derde van invloed te laten zijn op een voetbalwedstrijd. Clubs en spelers van Ajax zijn net zo goed slachtoffer van dit gedrag. Dat het 0-3 voor Feyenoord staat is volstrekt niet relevant.
Bij FC Groningen lieten ze het vuurwerk naar binnen smokkelen door kids van 9 want die mogen niet gefouilleerd worden.Het ging nu echter om vuurwerk. Ajax is daarin nalatig geweest.
Niet alleen voor dit forum. Twitter wordt een goudmijn danVoor dit forum zou het wel leuk zijn als het 4-3 wordt, kunnen we gelijk checken of we voldoende bandbreedte hebben.
Bij FC Groningen lieten ze het vuurwerk naar binnen smokkelen door kids van 9 want die mogen niet gefouilleerd worden.
Er zijn zoveel manieren om vuurwerk een stadion binnen te krijgen dat het vrij lastig is om dat te voorkomen. Dacht dat dat wel common knowledge was inmiddels.
Het is gewoon niet te voorkomen, dat vuurwerk zal echt niet zondag pas het stadion in zijn gebracht maar kan op talloze manieren en momenten binnenkomen.Als het bij bekertjes was gebleven was ik het met je eens geweest. Het ging nu echter om vuurwerk. Ajax is daarin nalatig geweest.
Totaal uit het verband gerukt. Die vader met dat kind stonden bij een kroeg in Amsterdam.Dit zijn woorden van Henk Spaan.
"Er zat een jongetje van een jaar of zes op de nek van zijn vader, in de hand van het kind een brandende fakkel, in zijn ogen een starre blik", zag Spaan. "Het was een surrealistisch beeld uit een film van, pakweg, Sorrentino. Mijn dochter en ik liepen naar de garage. Ze zei dat ze zich voor het eerst onveilig had gevoeld in de Arena."
Bron Parool: Staat ook op diverse andere sites.
Nog steeds te krankzinnig dat ik hoop dat hij zich heeft vergist.Totaal uit het verband gerukt. Die vader met dat kind stonden bij een kroeg in Amsterdam.
Bij FC Groningen lieten ze het vuurwerk naar binnen smokkelen door kids van 9 want die mogen niet gefouilleerd worden.
Er zijn zoveel manieren om vuurwerk een stadion binnen te krijgen dat het vrij lastig is om dat te voorkomen. Dacht dat dat wel common knowledge was inmiddels.
Ik moet Abu gelijk geven dat in dat geval de club er niets aan kan doen. Wanneer dat vuurwerk echter al vóór zondag binnen is gebracht dan is Ajax daar toch wel enigszins op aan te rekenen? Dan zit er toch iets niet goed in de beveiliging. Als het spul al binnen is moet het ook vindbaar zijn voor de medewerkers van de club. Ik weet niet of ze op de morgen van de wedstrijd het stadion nog een keer nalopen, maar anders zou dat wellicht best een idee kunnen zijn.Het is gewoon niet te voorkomen, dat vuurwerk zal echt niet zondag pas het stadion in zijn gebracht maar kan op talloze manieren en momenten binnenkomen.
Ik moet Abu gelijk geven dat in dat geval de club er niets aan kan doen. Wanneer dat vuurwerk echter al vóór zondag binnen is gebracht dan is Ajax daar toch wel enigszins op aan te rekenen? Dan zit er toch iets niet goed in de beveiliging. Als het spul al binnen is moet het ook vindbaar zijn voor de medewerkers van de club. Ik weet niet of ze op de morgen van de wedstrijd het stadion nog een keer nalopen, maar anders zou dat wellicht best een idee kunnen zijn.
Ik moet Abu gelijk geven dat in dat geval de club er niets aan kan doen. Wanneer dat vuurwerk echter al vóór zondag binnen is gebracht dan is Ajax daar toch wel enigszins op aan te rekenen? Dan zit er toch iets niet goed in de beveiliging. Als het spul al binnen is moet het ook vindbaar zijn voor de medewerkers van de club. Ik weet niet of ze op de morgen van de wedstrijd het stadion nog een keer nalopen, maar anders zou dat wellicht best een idee kunnen zijn.
Dat hoeft zelfs niet eens.En ze hadden het van te voren al opgeslagen in het stadion want ze hebben sleutels van het stadion. Net zoals bij Ajax wat ik begreep.
En ze hadden het van te voren al opgeslagen in het stadion want ze hebben sleutels van het stadion. Net zoals bij Ajax wat ik begreep.
Dat kwartje lijkt maar niet te vallenDat doen ze wel maar als ga als goedwillende amateurstewart maar eens tegen zware criminelen in.